בניית דף נחיתה – למה זה חשוב?
בדרך כלל כשאנחנו מדברים על בניית מוצרי אינטרנט, אז באופן טבעי אנחנו מכוונים לבניית אתרי אינטרנט, ואפליקציות, שכן הם המוצרים העיקריים, הגדולים והחשובים ביותר. אך קיים מוצר נוסף שהוא חשוב ומשמעותי, בוודאי בכל מה שקשור לפרסום ושיווק ברשת. מדובר על דף נחיתה.
בניית דף נחיתה היא כלי שנועד לשרת עסקים המפרסמים בגוגל או במקומות אחרים ומעוניינים שהגולשים ישאירו פרטים בשביל שיהיה ניתן לחזור אליהם. במקום לבנות אתר אינטרנט שלם, אפשר לבנות דף נחיתה בסיסי, עם כל המידע באופן שיווקי, כולל פרטי התקשרות ופרטים אחרים. באותו דף יש מקום למלא פרטים, אשר מגיעים אל בית העסק וכך אפשר לחזור אל כל לקוח. בצורה כזו גם אפשר למדוד כמה אנשים נכנסו לפרסום וביצעו פעולה, מעבר לחשיפה למודעה.
חשוב לציין, בניית דף נחיתה, אף על פי שמדובר באלמנט מאוד פשוט, הוא מאוד חיוני מאחר ורק כך אפשר לייצר תהליך המשלב פרסום ושיווק, לצד פעולה אמיתית המושכת גולשים להשאיר פרטים.
איך עושים את זה נכון?
כשבונים דף נחיתה, צריך לחשוב במובנים שיווקיים ולא רק במובנים טכניים. מעבר לעובדה שהעמוד חייב להיות בנוי ללא שגיאות, לעלות מהר, ויהיה ניתן להציג אותו בכל פלטפורמה, בין אם זה מחשב נייח או נייד, מכשיר סלולר או טאבלט, הרי שהדף עצמו צריך להכיל טקסט שיווקי ותוכן שיעודד מכירה.
חשוב מאוד לספק את כל המידע הרלוונטי על המוצר והשירות, חשוב לייצור תוכן שקורא לפעולה, קרי קורא לגולשים להשאיר פרטים, להתעניין עוד, לרכוש את המוצר או שירות, וכמובן צריך לוודא שיש מקום מספיק נוח וברור בשביל לעשות זאת, על מנת שנוכל לחזור אל הגולשים ולבצע את המכירה כפי שאנחנו רוצים.
>אולי יעניין אתכם גם קידום אתרים בגוגל