קידום אתרים לעסקים קטנים
קידום אתרים נחשב בעיני רבים כיום לטכניקת השיווק באינטרנט הנפוצה והיעילה ביותר. אנשים המגיעים מוכנים כביכול ממנוע החיפוש כאשר הם חיפשו ביצוע, שאלה או משהו ספציפי ומוצאים אותו באתרכם. אותם גולשים בשלים יותר לבצע רכישה ולהשקיע כסף, או בכל מקרה ירגישו יותר נינוחות ותחושת אמון עם האתר שלכם שכן הגיעו אליו כשמצאו אותו בין התוצאות הראשונות במנוע החיפוש.
המחשה – נניח שאדם שחס וחלילה חולה בסוכרת סוג 1, מפחד שזו תחמיר ולכן מעוניין לקרוא באינטרנט אודות הסוכרת ואודות אפשרויות שונות לטיפול בה ואולי התרפאות ממנה. ניתן לקחת את זה לכל מיני כיוונים ולחשוב מה אותו אדם יחפש. נניח שאותו אדם חיפש "תוסף תזונה לסוכרת" או "איך להפחית סוכרת" – סביר להניח שבשני המקרים עשוי להיפתח לו דף עם מאמר בנושא או דף מקודם אשר משווק מוצר כלשהו אשר אמור לסייע לסוכרת. סביר להניח שהלקוח אשר מגיע לדף המוצר לצורך העניין כבר חצי בשל לרכוש את המוצר. הרי שמדובר באדם אשר רוצה למצוא פתרון לבעיה שלו – במקרה הזה הסוכרת. אתם מספקים לו את הפתרון בדמוי מוצר כאשר התוכן השיווקי המוצג בדף הן על המוצר והן כזה המשחק על הרגש של הגולש תפקידו הוא לכאורה פשוטה והוא להפוך את אותו אדם חצי בשל לכזה השולף כרטיס אשראי ומזמין את המוצר.
מדוע הזכרנו את כל זה עד כה?
משום שכאשר מדובר בקידום אתרים לעסקים קטנים, לא רק התקציב משחק תפקיד אלא גם בחירת מילות המפתח הנן קריטיות. בחירת מילת המפתח צריכה להיות חכמה ומושכלת. יהיה עליכם להשקיע את כספיכם בתבונה – לצורך קידום מילות מפתח אשר מצד יהיו יהיה להן נפח חיפוש סביר ומצד שני יהיו בעלות תחרות סבירה ומצד שלישי בחירה של מילות מפתח אשר יכולות להוביל לקוחות בשלים יותר לאתר שלכם.
מה הכוונה מילות מפתח המובילות ללקוחות בשלים יותר?
אם לדוגמה הלקוח חיפש "סוכרת סוג 1" אז סביר להניח שהמטרה שלו היא רק לקרוא בינתיים תוכן בנושא, לקרוא מידע וללמוד עוד אודות הסוכרת. אם יחפש "פתרון לסוכרת סוג 1" או "איך לרפא סוכרת סוג 1" או "טיפול בסוכרת סוג 1" אז סביר להניח שהוא כבר מוכן לקבל הצעות לפתרונות, אפילו אם אלה יהיו בתשלום, על מנת שיעזרו לו לפתור את הבעיה שלו.
אם אינכם יודעים כיצד לבחור את מילת המפתח לקידום העסק הקטן שלכם תוכלו לבקש מחברת הקידום שתבצע עבורכם את העבודה לעשות גם מחקר מילות מפתח ולתת לכם המלצות על מילות מפתח מתאימות.