איך תוכן איכותי יכול לסייע לקידום האתר?
חלק בלתי נפרד מתהליך של קידום אתרים נוגע לתוכן. מדוע? ובכן, ישנן מספר סיבות. במדריך הבא נציג את הסיבות מרכזיות אשר עומדות בבסיס ההנחה "התוכן הוא המלך" לצורך סיוע בקידום האתר.
קידום אתרים: שפע רב של פעולות אשר נועדו להוביל את האתר לראש תוצאות החיפוש
על מנת להגיע לתוצאות הראשונות של גוגל, רבים מבקשים לפנות אל חברת קידום אתרים. הסיבה לכך היא שבאמצעות חברה לקידום אתרים ניתן למנף את האתר ולייצר תהליך של קידום אתרים אורגני, במסגרתו מתבצעות מספר פעולות. אחת הפעולות החשובות ביותר היא חקר מילות מפתח, וזאת בכדי לבחון מהם המילים/ביטויים בהם הגולשים משתמשים. בהתאם לכך, מגדירים את המילים/ביטויים ולאחר מכן מטמינים אותם בתוכן אשר ממוקם בתוך האתר, הן באמצעות קישור פנימי או חיצוני. ככל שנהיה מדויקים יותר מבחינת כתיבת התוכן וההטמעה של האנקורים, כך התוכן יסייע לקידום ולהצלחתו.
מדוע התוכן מהווה חלק בלתי נפרד מקידום האתר?
תהליך של קידום אתר הוא תהליך מורכב אשר כולל לא מעט אלמנטים. אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא ללא ספק התוכן של האתר, וזאת בשל העובדה כי גוגל מפעילה אלגוריתם ייחודי אשר בוחן את זמן שהות הגולש באתר. ככל שהתוכן של האתר איכותי יותר, כך זמן השהייה גבוה ובהתאם לכך אחוז ההמרה מגולש לרוכש. כידוע, תהליך של קידום אתרים מבוסס בראש ובראשונה על יחס ההמרה, ולכן התוכן של האתר הוא אלמנט אשר באמצעותו ניתן למשוך את הגולש לשהייה ארוכה אשר תקפיץ את האתר במעלה הרשימה. בנוסף, תוכן איכותי אשר מושך את הגולש להישאר יכול לסייע באופן משמעותי הן להיכרות עם המוצר/שירות אותו אתם מציעים והן לצורך ביצוע הרכישה.
כיצד לוודא כי התוכן של האתר שלכם מקורי?
נושא המקוריות של התוכן הוא משמעותי, וזאת לאור העובדה כי גוגל בוחנת את הטקסטים אשר עולים באתרים לצורך בחינה האם ישנה העתקה. במידה והתוכן מועתק, האתר עלול להיענש. משום כך, חשוב ליצור קשר עם חברה לקידום אתרים אשר מעסיקה אנשי מקצוע ותוכן מהשורה הראשונה ואף משתמשים בכלים מתקדמים אשר נועדו לבחון כי התוכן מקורי וכי המילים/ביטויים (אנקורים) משתלבים היטב ובכך גורמים לאתר שלכם להיות אתר מצליח אשר ממוקם בראש תוצאות החיפוש של גוגל. לסיכום, התוכן הוא בהחלט המלך – בעיקר בכל הקשור לקידום אתר.