איך בוחרים את החברה הנכונה לביצוע קידום אורגני בגוגל?
תאריך: מרץ 19, 2017
אם יש לך כבר אתר אינטרנט הדבר הבא שתחפש ככל הנראה הוא חברת קידום מקצועי שתקדם את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש. בחירת חברת קידום אורגני איננה משימה פשוטה כיוון שיש כל כך הרבה כאלה בשוק שמציעות את אותם דברים וקשה יהיה לבחון עם מי כדאי לעבוד ועם מי לא, מי יותר מקצועי ומי פחות, האם כדאי לי לשלם יותר כסף או פחות כסף וכו'.
בבחינת שכירת חברת קידום לביצוע עבודה זו נבחן מספר פרמטרים חשובים:
- ניסיון – הוותק והניסיון של החברה הנו חשוב ומשמעותי שכן אם שנות ההתנסות הראשונות כבר מאחוריה הרי שבכל כך הרבה זמן של עיסוק בתחום חייבים כבר ללמוד המון, לצבור ניסיון שיכול לשמש לטובת קידום הלקוחות ועוד. ניסיון זהו אחד הדברים הבודדים בעולם שאין להם מחיר.
- תחומי עיסוק של החברה – בדרך כלל חברת קידום מספקת גם שירותים משלימים ללקוחותיה כמו בניית אתרים, עיצוב גרפי ובניית תוכן אך חברה שמציגה את עצמה כעוסקת בתחום הקידום בלבד זו חברה שמתפרנסת ומתמחה בתחום האחד הזה ולכן יכולה אולי להגיע לרמות ידע וניסיון שייקח יותר זמן לחברה אחרת לצבור.
- תיק עבודות – בקשו לראות רשימה של כמה לקוחות שהחברה מקדמת ובדקו שמדובר בתחומים שונים ומגוונים ובדקו בעצמכם שאכן האתר מקודם לאותן מילות מפתח במיקום שהם אומרים שהוא מקודם.
- אל תעבדו עם חברות שמתחייבות לכם לתוצאות. הסיבה לכך היא שאפילו החברה המקצועית והאיכותית ביותר לא יכולה להתחייב לתוצאות ממשיות. רק גוגל שולטים במיקום של האתר בגוגל וחברות הקידום יכולות לבצע פעולות שיסייעו בקידום מהיר יותר של האתר ומיקוד הקידום של האתר לביטויי מפתח מסוימים אולם לא יכולים להבטיח תוצאות בזמנים מסוימים כיוון שאין להם שליטה על זה. חברה שמבטיחה לכם תוצאות מעוניינת רק לסגור אתכם עסקה תוך כדי שהיא עובדת עליכם ומשקרת לכם.
- מעט על תהליך העבודה – אף חברת קידום לא תחשוף את שיטות הקידום שלה או כיצד היא עובדת כיוון שזה משהו שהיא צוברת עם הניסיון ולאורך הזמן ובהתאם לאופן העבודה שהם רוצים להכתיב, אולם תמיד תוכלו לקבל מחברת הקידום הערכה של מספר דברים שהיא תשים עליהם דגש במהלך הליך הקידום.