טיפים מתקדמים לשיווק בפייסבוק:
הפייסבוק צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות והפך לאחד האתרים המובילים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט. למעשה מדובר באחת הפלטפורמות המובילות כיום להשקיע בהם את הכסף והזמן לטובת קידום העסק. אנשים רבים מפרסמים בפייסבוק בחינם ואחרים משקיעים כסף רב לטובת קידום העסק ופרסום מאסיבי להבאת לקוחות לטווח הקצר והארוך. להלן מספר טיפים לשיווק מתקדם בפייסבוק.
הגדילו מעורבות עם הקהל שלכם:
לאנשים קל יותר לרכוש ולשתף פעולה ממי שהם מכירים וסומכים עליו. כך למשל ניתן לזהות דפוס אצל הקהל המעדיף לרכוש ממותגים ורשתות מובילות מאשר מחנות אלמונית ברחוב סואן. באמצעות הפייסבוק שכן בבסיסה היא רשת חברתית, ניתן לתקשר ולהגדיל מוניטין בתחום הבינאישי עם הקהל ובכך לקרב אותו רגשית אליכם, אל העסק ואל מוצריו. ניתן להגדיל את המעורבות על ידי חלוקת מתנות בחינם ו/או טיפים ועדכונים שונים בתחומכם בדף העסקי של העסק.
הוסיפו תמונות לכל הפוסטים:
גם כך קשה להתבלט על פני פרסומים רבים ושונים בכל עמוד שבו נגלוש בפייסבוק לכן כדאי להוסיף לכל פוסט שעולה לפרופיל האישי ו/או העמוד העסקי שלכם – תמונה. הפעם היחידה שלא כדאי להוסיף בה תמונה היא כאשר אתם מעלים סרטון ווידיאו. מרבית האנשים כיום הינם וויזואלים ולכן מדובר בפרט קריטי שיסייע להגדיל את החשיפה לכל פוסט שלכם.
קדמו מתנה לבניית רשימת תפוצה:
אחד הדברים שאתם לא רוצים לעשות הוא לבזבז את המבקרים בעמוד שלכם. אם כבר השקעתם כסף או זמן להביא אנשים לעמוד העסקי שלכם או לפרופיל האישי שלכם, אפשרות במקום בולט ונגיש לאותם אנשים ללחוץ על כפתור ולהשאיר את הפרטים שלהם בתמורה לקבלת מתנה מסוימת. בדרך כלל ניתן להוביל אותם לדף נחיתה חיצוני של העסק או לעצב דף מובנה ולהכניס אותו בלשונית FBML לתוך העמוד העסקי שבו יוכלו להשאיר את הפרטים ישירות ולקבל במייל את ההורדה של המתנה (בין אם זה שובר הנחה, ספר דיגיטלי או משהו אחר).
בקמפיין ממומן – בצעו ספליט טסטינג:
ספליט טסטינג הוא למעשה בחינה מחזורית של אחוזי הלחיצה של המודעות בקמפיין תוך שיפור משהו אחד בכל סבב בדיקות. כך למשל הכינו 3 מודעות להרצת הקמפיין, לאחר מספר ימים קחו את המודעה עם אחוז הלחיצה הגבוה ביותר, מחקו את האחרות ושכפלו אותה, שנו במודעות המשוכפלות משהו אחד, כמו למשל הכותרת וראו כעת איזו מודעה עובדת טוב יותר. עשו זאת לפרמטרים נוספים של המודעה כמו תמונה, טקסט, URL וכו'. לבסוף תקבלו סופר מודעה בעלת אחוזי לחיצה גבוהים יותר בהרבה מהמודעה הראשונית.
בדקו כי עמוד הנחיתה נגיש לכולם
במידה ואתם ממירים את הגולשים לאתר אינטרנט או דף נחיתה יש לוודא כי דף הנחיתה נגיש ומותאם לכלל האוכלוסיה. חוץ מהעובדה שבעלי אתרים שאינם מנגישים את אתריהם חשופים לתביעה של עד 50,000 ש"ח הם יכולים לאבד גם נפח תעבורה רב, ולאבד לקוחות פוטנציאליים. בנושא הנ"ל מומלץ להעזר בחברת המתמחה בנגישות אתרים שתסייע ותייעץ בכל הקשור לרמת הנגישות באתר האינטרנט שלכם.