למי ניתן לפנות עבור כתיבת תוכן איכותי?
כשמדברים על תוכן איכותי, מדברים למעשה על סוג של מוכרן שפוגש את הלקוחות שלכם או יותר נכון את הכאב שלהם באתר האינטרנט שלכם, בכתבת יחץ חשובה או אפילו בבלוג אישי האמור לספק להם בדיוק את מה שהם דורשים בפועל, הפעם הם צריכים לשמוע על מישהו שמבין את הצורך שלהם אבל בו זמנית הם מחפשים פתרון וכאן, בדיוק כאן התוכן שלכם פוגש אותם.
רוצים לעשות את זה נכון וטוב? אם כבר הצלחתם לסנכרן את כל המידע ולהפגיש את הלקוחות שלכם עם הניוזלטר החודשי בתיבת המייל, עכשיו, כדי לייצר את האינגייג'מנט (מערכת יחסים) הראוי, הגיע הזמן להשקיע בתוכן שמביא יותר לקוחות באמצעות קופירייטינג לגאסי.
איפה אפשר להשיג תוכן איכותי שמוכר?
הרעיון של השגת תוכן איכותי שישרת את האתר שלכם ובסופו של דבר יעלה את רף המכירות שלכם מותנה בנגישות לאדם שמכיר את קהל היעד שלכם, מבין את הבעיה שאתם רוצים להציף והכי חשוב, מישהו שיכול לקחת את כל הניסיון שלכם ולספר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם בהחלט האוטוריטה שהם צריכים לטווח הארוך ביותר.
לכן, כאשר מחפשים תוכן איכותי, חשוב ביותר להגיע לאדם שיבין את כל שלבי הכתיבה החל מהבנת קהל היעד ועד למה שהופך אתכם למוצר או השירות הטובים ביותר ובמילה אחת – בידול.
מזה בידול ולמה הוא חשוב בכתיבה?
כמו בכל דבר, גם כאן, חשוב ביותר להבליט את מה שמיוחד בכם באמצעות כתיבת תוכן ושוב אנחנו חוזרים ומחזקים את המילה בידול- מה שבעצם שונה ממוצר או שירות אחר ואיך זה יכול להועיל ללקוחות שלכם ולא רק בהיבט העלות.
מחפשים תוכן נכון שמביא יותר לקוחות? הנה כל מה שחשוב לדעת ולמי כדאי לפנות.