מה נחשב לקישור חיצוני איכותי
קישורים חיצוניים הם קריטיים לקידום האתר. אומרים שהתוכן הוא המלך, אבל המציאות בשטח מוכיחה שזה לא מספיק.
כדי שגוגל תציג אתכם גבוה למעלה בתוצאות החיפוש, אתם צריכים להוסיף קישורים לאתרים מוכרים ומפורסמים, ורצוי כמה שיותר.
בשוק יש טכניקות זולות להשגת קישורים כאלו, ומובן שככל שמנוע החיפוש נהיה יותר ויותר מתוחכם, הוא גם מגיב בהתאם. לא רק שהוא לא מעלה את האתר שמשתמש בטכניקות הללו, אלא שהוא גם 'מעניש' אותו על כך ופוגע בדירוג שכבר יש לו.
אז מה נחשב לקישור חיצוני איכותי? התשובה ממש כאן למטה.
קישורים איכותיים:
זה מאוד פשוט להבנה. הכוח של קישור הוא בכך שהוא מציג את האתר שלכם בפני מנוע החיפוש כאתר מוביל שמשתף תוכן מאתרים מובילים.
אותו דבר, כאשר אתר גדול מציג אתכם, גוגל מבינה שהאתר שלכם 'שווה משהו' ומעלה את הדירוג שלכם.
אבל כאן יש תנאי אחד קטן. הקישור צריך להיות איכותי.
מה זה אומר קישור איכותי? זה אומר שהוא קשור באופן מובהק לתוכן שיצרתם ולא רק זה, אלא הוא גם מוסיף לגולש ערך מבחינת התוכן שמוצג שם.
הבדיקה של גוגל היא מאוד פשוטה. אם הגולשים לוחצים על הקישור ומיד אחר כך סוגרים את האתר הנוסף שנפתח להם, ברור שהוצג שם מידע לא קשור, והלינק היה רק לשם לינק בלי שום משמעות אמיתית, במקרה כזה הדירוג יפגע.
אבל אם כשהגולש הגיע לאותו אתר הוא המשיך לקרוא, כנראה שהתוכן שם כן הוסיף לו דברים שהוא לא ידע.
לסיכום וסיום, קישור איכותי הוא כזה שמעניק ערך נוסף לגולש על ידי לחיצה עליו. זה יכול להיות סרטון או תרשים שמסביר טוב יותר את מה שהגולש קורא עכשיו.