המשולש הקדוש שאתה חייב לדרוש מאיש התוכן שלך
אם יש לך עסק ואתה משווק אותו בדיגיטל, אתה בטח מבין שכתיבת תוכן איכותית היא מיצרך מתבקש כיום, ואם נודה באמת, לא כל אחד שקורה לעצמו איש תוכן יודע לספק את הסחורה.
הקידום הדיגיטלי לא מפסיק להתקדם ולהשתנות, ומה שבעבר נחשב לקידום תוכן, היום נחשב לקשקושי ביצים, כיוון שקידום אתרים ועסקים בדיגיטל לא הצריך הרבה עד לפני מספר שנים, ואילו כעת, אם אין לך תוכן מקורי, איכותי, בעל ערך וכזה שהקורא מבקש ממנו עוד, כל תקציב שתשקיע בכתיבת תוכן או כתיבה שיווקית וכל מאמץ שתקדיש לנושא יתבזבז וירד לטמיון.
אם כן, מהו המשולש הקדוש, שאתה חייב לדרוש מאיש התוכן שלך?
תוכן מקורי
אחד הדברים שעלולים יותר מכל לפגוע במאמצי הקידום שלך הוא העתקת חומר קיים. לעיתים, אפילו משפט אחד שהועתק בצורתו המקורית או בווריאציה זהה במידת מה יכול להיתפס בסריקות שגוגל תבצע, ולהפיל את האתר שלך הרחק אל תחתית תוצאות החיפוש. פרט לכך, הפגיעה בתדמית העסק שלך יכולה להיות משמעותית, אם קהל העוקבים יזהה בפרסומים שלך תכנים זהים לתכנים שהוא כבר צרך דרך מותג אחר. בנוסף, תיווכח לגלות, שתוכן שהעוקבים שלך צרכו בעבר כבר לא רלוונטי עבורם בהווה, מה שיגרום להם לנטוש את האתר שלך או לדפדף למפרסם הבא.
תוכן רלוונטי
כולם צורכים היום תוכן, ונראה שהתוכן מקיף אותנו מכל עבר. בין אם זה בצורת מאמרים, פרסומי מודעות ברשתות החברתיות, סרטונים, ניוזלטרים ועוד. המוח האנושי התרגל לקבל כמויות גדולות של מידע, אך גם פיתח מיומנות לסנן את המידע שאינו רלוונטי עבורו, כך שאם בחרת לפרסם תוכן שאינו רלוונטי לעוקבים שלך, או שאתה מטרגט אותו בצורה לא מדוייקת לקהל היעד שלך, סביר להניח שהם יסננו אותו וכלל לא יהיו מודעים לו. תוכן רלוונטי חשוב גם מאחר והוא מספק את העוקבים שלך, וגורם להם לרצות עוד. כך הם ממשיכים לבקש ממך תכנים, ואתה יכול להוביל אותם צעד נוסף במורד משפך השיווק.
תוכן בעל ערך
רבים מדברים על כתיבת תוכן עם ערך לגולש, אך מעטים מצליחים לספק אותו. זהו תוכן שחשוב לקורא להכיר, מסוג המאמרים והסרטונים שהוא מסמן כמועדפים, וחוזר לעיין בהם שוב. תוכן עם ערך נותן למשתמש תחושה שהוא קיבל משהו מעבר למסר שיווקי או אינפורמטיבי בלבד, ומצטייר בעיני רוחו כמידע שלא יכל לקבל בשום מקום אחר. תוכן בעל ערך יוצר נאמנות בקרב קהל העוקבים, וזהו סוג התוכן שהקהל נוהג לשתף ולהפיץ.