קידום ברשתות החברתיות בתחום הרפואה והבריאות

שוק הפרסום רווי כיום בספקי שירותים המבטיחים תוצאות מרשימות – הכפלה במכירות, עלייה משמעותית בתנועה באתר, שיפור המוניטין של בית העסק באינטרנט באופן כללי. עם זאת, אנשים הפועלים בתחום הבריאות והרפואה עשויים להרגיש מקופחים בתחום זה. בעוד שתחומי צריכה אחרים לא תמיד דורשים ידע מיוחד, גם חשוב מאוד שהאדם העוסק במלאכת קידום ברשתות חברתיות של עסק בתחום הרפואה יהיה בעל מושג בתחום זה. יתר על כן, בחירה באיש מקצוע שאינו נאור יכולה אפילו לפגוע בעסק במידה ומתפרסמים נתונים שגויים או מטעים. אך במידה והרופא, הקליניקה או חברת סטארט אפ בתחום הרפואי-טכנולוגי יצטרכו לבדוק כל עניין באופן עצמאי – אז זה יגרום לכך שיהיה להם פחות זמן וכוחות לעבודה עצמה.
פתרונות אפשריים
על מנת לפתור את העניין, ניתן לפנות למספר כיוונים, כאשר היזמים של פתרונות אלה יכולים להיות האדם או הגוף עצמו, או משרד יחסי הציבור שנבחר: לדוגמא, ניתן לעשות מיקור חוץ ולהזמין אדם בעל רקע מתאים שיתפעל את העמוד העסקי, ייתן מענה לשאלות ועוד. אך מדובר לרוב בהוצאה נוספת. לא עדיף שיהיה אדם שכזה בתוך החברה המספק שירותי קידום ברשתות חברתיות, או אפילו שיעמוד בראשה אדם שכזה? כמו כן, אין דבר שמאפשר תפקוד איכותי יותר מאשר ניסיון. כאשר מדובר בתחום כה מורכב ובעל חוקי משחק משלו, כדאי לפנות לספקי שירות המיומנים בתחום זה ספציפית, בעלי יכולת לגבש תכניות המותאמות לקהלי היעד השונים, וכן ניהול מוניטין יעיל שמתאפשר אך ורק לאחר ניסיון בניהול משברים תקשורתיים ותיווך בין גורמים רשמיים שונים.
היתרונות של היכרות עם תחום הרפואה והבריאות בעת קידום באינטרנט
תחום האינטרנט הינו בעל דרישות די גבוהות בימינו. על מנת שתוכן כלשהו יקבל חשיפה רחבה – הוא צריך להיות כמה שיותר מדויק, נכון וגם כתוב היטב. על מנת להשיג את כל אלו, נדרש שילוב מיוחד במינו של יכולות כתיבה, היכרות עם עולם הפרסום באינטרנט וגם רקע ברפואה. משרד הפרסום של נאווה ענבר הוקם במיוחד על מנת לתת מענה לכל הצרכים האלה ולספק שירותי פרסום ויחסי ציבור לכל גוף בתחום: מרפאות, רופאים פרטיים, מפתחי פתרונות ביו-טכנולוגיים, חברות רוקחות ועוד ועוד.
הניסיון של נאוה עינבר נובע מהפעילות הענפה שלה בתחום הבריאות, התקשורת וכל מה שבניהם. זה כלל את התפקידים הבאים: דוברות באגודה למלחמה בסרטן, שותפות בחברות יחסי ציבור המתמחות בסיוע לחברות רפואיות גדולות, וכן השכלה משלימה בתחום עזרה ראשונה, רפואה משלימה וחינוך לבריאות