דגשים לכתיבת מודעה שיווקית אפקטיבית
לכתוב מודעה שיווקית אפקטיבית הינה דבר מאתגר, היות ובסופו של יום אין חדש תחת השמש וכמה פעמים כבר אפשר להמציא מחדש את הגלגל? אך למעשה, קופירייטר איכותי ומקצועי יודע כיצד ליצור מודעה יצירתית ומעניינת ובכך ליצור גלים באוקיינוס המסרים השיווקיים. היום לכל מקום שתלכו תגלו אין ספור של מסרים שיווקיים ומודעות פרסומת המציצות אליכם מין העיתונים השונים ואתרי האינטרנט הרבים. לכן יש צורך למעשה 'לנצח' את המודעה השיווקית של המתחרים, על מנת למקם את המוצר או השירות שלכם בטופ הרשימה. בסופו של דבר רק המסר השיווקי הקליט והמעניין ביותר, הוא זה שיבלוט וייקלט בתודעה של קהל היעד ויגרום לו לרכוש מוצר או שירות מסוים.
כל הטיפים להעברת המסר השיווקי שלכם בצורה הנכונה ביותר
בחרו בקופירייטר בעל ניסיון רב שנים בתחום היודע כי על מנת להעביר את המסר השיווקי ולייצר מודעה שיווקית מעניינת, יש להקפיד ולהעביר את המסר השיווקי בדרך יצירתית וקריאטיבית, וזאת על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ולגרום למודעה לבלוט מעל מודעות של מתחרים. בטקסט השיווקי פנו אל "הכאבים" של הלקוחות שלכם וספרו להם כיצד השירות או המוצר שלכם יכול לסייע להם. מעבר לכתיבה השיווקית, מומלץ לשלב במודעה אלמנט גרפי החל מתמונה ועד לעיצוב מיוחד של האותיות. נקודה חשובה נוספת היא לצאת מהשגרה, "לפתוח את הראש" ולהתחיל להפעיל את כל היצירתיות שקיימת בכם. ניתן לכתוב את המסר באלכסון, מלמעלה למטה, רק בצד ימין, אותיות בגודל גופן שונה – הכול כמובן בהקשר למסר שרוצים להעביר. למשל אם מטרת המודעה היא לספר לצרכן כי קופסת הגבינה תכיל מעכשיו כמות גדולה יותר של מוצר, ניתן לשחק עם גודל האותיות מקטן לגדול ואף להוסיף תמונות בגודל שונה. אופציה נוספת היא לשחק על האסוציאציות של הלקוח, למשל ניתן לפרסם סוויטה של בית מלון ולהצמיד למודעה תמונה של שתי כפיות צמודות עטופות במפית, מתוך הידיעה כי רוב האנשים יקשרו את התמונה לתנוחת הכפיות האהובה על רוב הזוגות.
צביקה סופר עוסק בתחום הקופירייטינג מזה 20 שנה, במהלכן הוא יצר מאות מודעות שיווקיות מעניינות ומרתקות. צביקה בוחר לא פעם לשלב הומור וקריצת עין במודעות שלו למגוון מותגים גדולים כגון: שופרסל, טרה, הראל, ישראכרט ורשת ישרוטל לה הוא יצר מודעה המזמינה זוגות לילה רומנטי במלון, באמצעות תמונה בה רואים שתי כפיות על מפית.