קידום ממומן בלינקדאין
קידום ממומן בלינקדאין הפך לנפוץ ושכיח יותר בשנה האחרונה. לינקדאין שינתה לאחרונה את פלטפורמת הקידום הממומן שלה, דבר שמאפשר לבצע קידום ממוקד ואפקטיבי יותר. ניתן לבחור לקדם סוגים שונים של מודעות, החל ממודעות טקסט המופיעות בצד הפיד, מודעות InMail שיכולות להוביל לאחוזי המרות גבוהים ומודעות וידאו שנחשבות לפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות. חשוב כמובן לנסח את המודעה בהתאם לקהל היעד שלכם, דבר שדורש להכיר היטב את המאפיינים שלו במטרה לייצר פילוח קהל יעד אפקטיבי יותר. חשוב לזכור כי בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, לינקדאין נחשבת לפלטפורמה יקרה יותר מבחינת קידום, לכן חשוב לנסח את המודעות ישר ולעניין ולהשקיע בהתאמה שלהן לקהל היעד הרצוי.
קידום ממומן בלינקדאין – טיפים ועצות למתחילים
אחד הטיפים החשובים ביותר, הוא לזכור לעקוב אחרי ההצלחה של הקמפיין שלכם. במידה ורואים שהקמפיין אינו מצליח, מומלץ להחליף את סוג או אופי המודעה, לשדרג את הנוסח שלה או לחשוב על התאמה טובה יותר של קהל היעד הרצוי. על מנת לעקוב אחרי הצלחת הקמפיין, ניתן להיעזר באחת מהשיטות הבאות:
- כאשר מדובר על קמפיינים המתמקדים באיסוף לידים, מומלץ להשתמש בפיקסל ספציפי לאירוע. תג זה מאפשר למשל, לעקוב אחרי מילוי של טופס פרטים אישיים הממולא על ידי הגולשים, ובכך לספק עדכון לגבי כל פעם שאחד הגולשים מסיים את מילוי הטופס שלו.
- תג Site-Wide Insight הינו תג הדומה לפייסבוק פיקסל, ניתן להתקינו באתר בצורה פשוטה, ובכך לקבל מידע על הפעילות של הגולשים באתר, אשר הגיעו דרך מודעות קידום ממומן בלינקדאין.
כדאי לדעת כי לינקדאין מסייעת לבעלי עמודים עסקיים ומייעצת להם לגבי התוכן שבו הם צריכים להשקיע. הייעוץ מסתמך על קהל היעד הנבחר, היות ולינקדאין יכולה לספק מידע לגבי התוכן שאותו קהל היעד צורך. מומלץ להיעזר במידע שהמערכת מציעה, על מנת לכתוב פוסטים ולקדם מודעות העוסקים בתחומים האלו.
לסיכום, לינקדאין מהווה פלטפורמה נפלאה עבור כל מי שמעוניין לשווק B2B, ולכן מומלץ ללמוד את המערכת ולקדם באמצעותה את המסרים השיווקיים שלכם. חשוב לזכור כי המערכת ממשיכה להתפתח, לכן כדאי להתעדכן כל הזמן בחידושים השונים.
תוכלו לקרוא על כך עוד בבלוג שיווק באינטרנט