פרסום בלינקדאין ב- 2022
לינקדאין היא הרשת החברתית המקצועית הפופולרית ביותר בעולם. דוח שנערך לאחרונה על ידי eMarketer מראה שללינקדאין יהיו יותר ממיליארד משתמשים עד 2020. בשנת 2022, לינקדאין צפויה לעלות על פייסבוק ולהפוך לרשת החברתית הגדולה בעולם. יהיה לה בסיס משתמשים גדול יותר מאשר טוויטר וגוגל ביחד.
הדו"ח צופה כי לינקדאין תהיה ערוץ פרסום מרכזי ל-2021 ו-2022, עם הוצאה מוערכת של 1.6 מיליארד דולר על פרסומות בחודש ו-5 מיליארד דולר בהכנסות חודשיות מפרסום. בחלק זה, אנו הולכים לדון על העתיד של פרסום בלינקדאין בשנת 2022 ועל כמה מהמגמות העיקריות שצפויות לעצב את התעשייה. אנו גם נדון באיזה סוג של אסטרטגיות שיווק תוכן עליך לשקול כאשר אתה מצטרף לשוק זה.
למה לפרסם בלינקדאין?
בעתיד, נראה הרבה פורמטי פרסום חדשים. נראה יותר ויותר חברות שמנסות להגיע לקהלי היעד שלהן עם פרסום שרלוונטי עבורן. מודעות לינקדאין הופכות יותר ויותר רלוונטיות למשתמשים. החברה משלבת את פלטפורמת הפרסום שלה בחוויית המשתמש של המשתמשים שלה, כך שהם לא רק יוכלו למצוא את מה שהם צריכים אלא גם למצוא אותו במהירות ובקלות. זה מאפשר ללינקדאין להגיע לקהל רחב יותר עם פרסומות שרלוונטיות עבורו.
הכנסות הפרסום של לינקדאין גדלו ב-CAGR של 8% בין השנים 2017 ל-2022. צמיחה זו תונע מהגידול במספר המשתמשים והמפרסמים בלינקדאין, כמו גם מהחשיבות של לינקדאין בגיוס עובדים. ללינקדאין צפויה חווית פרסום רלוונטית יותר, שתכלול מודעות ממוקדות יותר ויותר פרסונליזציה של מודעות. היא גדלה במהירות מבחינת המשתמשים שלה. רשת עסקית זו מהווה מקור מידע מצוין שעוזר לחברות למצוא את האנשים הנכונים לעבוד איתם. מודעות מותאמות אישית אלו יעזרו למותגים למקד את הקהל שלהם ביעילות ולהגדיל את ההכנסה על ידי מתן מודעות רלוונטיות וממוקדות יותר.
>למידע נוסף בקרו באתר פרסום B2B