כמה כרטיסי ביקור כדאי להדפיס כחלק משיווק העסק?
הזמנת כרטיסי ביקור מהווה דרך וותיקה אך עדיין מאוד יעילה לשיווק העסק. עורכי דין, יועצים עסקיים, משווקי צעצועים, שרברבים, מורי נהיגה, קוסמטיקאיות, אדריכליות – כמעט כל עסק או שירות מקצועי אפשר לשווק בעזרת כרטיסי ביקור מעוצבים היטב. אולם כמה כרטיסים כדאי להזמין – עשרות? ואולי מאות? או אולי אלפים? כמה כללי אצבע שיוכלו לעזור מוצגים לפניכם.
פחות מדי – לא כדאי
אין שום טעם להזמין מעט מאוד כרטיסי ביקור. יכול להיות שהעסק נמצא בהרצה, אולי אתם לא בטוחים שעבורכם זו תהיה דרך מרכזית לשווק את העסק. אבל קחו בחשבון את העובדה הבאה: ככל שמזמינים יותר כרטיסים, כך המחיר לכל יחידה יורד.
מה היתרון בהכנת כרטיס ביקור דיגיטלי? גלו >>>
יותר מדי – לא בטוח שצריך
אפשר להזמין אלפים ועשרות אלפים של כרטיסי ביקור ללא שום בעיה. למכונות ההדפסה המקצועיות הקיימות כיום אין שום בעיה להפיק כמויות גדולות בתוך פרק זמן סביר מאוד. אולם אלפים רבים של כרטיסים עשויים להיות יותר מדי. אחרי הכל, לא מחלקים כל כך הרבה מהם בתוך זמן קצר. להיתקע עם מלאי של כרטיסים ולאחר מכן להזמין חדשים בגלל שהמיתוג השתנה או שרוצים להוסיף פרט מסוים (כגון דף הפייסבוק החדש) זה די מרגיז. השתדלו להזמין כמות שתאפשר לכם לשלם מחיר נוח, אך מבלי להיתקע עם כמות גדולה מדי ברגע נתון.
הפתרון המתקדם והאלגנטי
עד כה, התייחסנו להדפסת כרטיסי ביקור במובן הרגיל והוותיק. אבל למעשה קיימת בימינו חלופה שמייתרת את השאלה שעל הפרק והופכת אותה לבלתי רלוונטית. אם אתם רוצים להזמין בדיוק את מספר הכרטיסים המתאים, תוכלו לוותר על הדפסה וללכת על כיוון דיגיטלי. כרטיסים דיגיטליים לא תופסים מקום. מרגע שהכרטיס מוכן אפשר להעביר אותו לטלפון של כל אחד, בלי סוף וללא מגבלת כמות.