איך כרטיס ביקור דיגיטלי משיג יותר לקוחות ומוזיל את עלויות פרסום?
כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לבעלי עסקים רבים להעביר את הפרטים שלהם ללקוחות הפוטנציאלים.
יחד עם זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל מגוון יתרונות המאפשרים לבעל העסק להשיג יותר פניות מלקוחות חדשים ולהוזיל את עלויות הפרסום.
במאמר הבא נגלה איך זה עובד ומה חשוב לדעת לפני שקונים כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק.
אז מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור שנמצא בדף אינטרנט, מכיל את כל התוכן הרלוונטי ללקוחות הפוטנציאלים על השירות/ מוצר של העסק, ולרוב נשלח באמצעות הטלפון הנייד.
כרטיס ביקור דיגיטלי לרוב יכיל כפתורים מהירים ליצירת וביצוע פעולות שונות כמו שיתוף, ניווט לעסק, כניסה לרשתות החברתיות, כניסה לאתר/ בלוג, קניית מוצר וכו'.
איך כרטיס ביקור דיגיטלי משיג יותר לקוחות?
הרוב המוחלט של כרטיסי הביקור מנייר שניתנים ללקוחות פוטנציאלים, נזרקים לפח או נאבדים, ולא זמינים בשעת הצורך.
לכן אחוזי ההמרה שלהם נמוכים מאוד והם לא ממירים מספיק לקוחות חדשים.
לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי שנשלח ללקוח פוטנציאלי חדש נשמר אצלו עד לרגע הקנייה שלו וגם לאחר מכן.
כך הכרטיס מניב יותר פניות ואף משמר את הלקוחות הקיימים שקיבלו אותו.
השמירה על קשר עם הלקוחות מתבצעת ב2 דרכים:
- ברגע שלקוח קיבל את הכרטיס הדיגיטלי הוא יכול לשמור קיצור דרך אליו במסך הבית של הפלאפון הנייד (בדומה לאפליקציה רגילה), וכך לחזור אליו בשעת הצורך.
- הלקוח יכול לבחור גם לשמור את בעל העסק באנשי הקשר שלו בלחיצת כפתור אחת, וכך להגיע לפרטים שלו בשעת הצורך, וליצור קשר.
אילו יתרונות נוספים יש לכרטיס ביקור דיגיטלי?
- מיני אתר שיווקי של העסק
כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל התוכן הרלוונטי על העסק והשירותים שלו.
לכן ניתן להשתמש בכרטיס הדיגיטלי גם בתור מיני אתר של העסק, אותו אפשר לפרסם ברשתות השונות כדי להשיג לידים חדשים.
- מקודם במנוע החיפוש של גוגל
כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, שניבנה בצורה נכונה, יהיה מקודם במנוע החיפוש של גוגל, כך שיהיה ניתן למצוא אותו במילות חיפוש בעלות נפח חיפוש לא גבוה במיוחד.
- משפר שיחות מכירה
מכיוון שכרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל התוכן הרלוונטי ללקוח על שירות/ מוצר ועל העסק.
הלקוח יגיע הרבה יותר מוכן לשיחת המכירה, לאחר שהוא כבר קרא או צפה בהסבר על המוצר.
בצורה הזו ההסבר ללקוחות יתקצר וכך גם הזמן של שיחות המכירה.
- מגדיל כמות עוקבים ברשתות חברתיות
כרטיס ביקור דיגיטלי חכם יכיל גם כפתורים מהירים שמובילים את הגולשים בו לרשתות החברתיות של העסק.
כך ניתן להגדיל את כמות העוקבים של העסק והם יחשפו לתוכן ולהצעות שונות של העסק.
- זמין ומעודכן בכל מקום
כרטיס דיגיטלי תמיד זמין בטלפון הנייד ומכיל רק תוכן עדכני על העסק.
- חוסך בעלויות הדפסה
כרטיס דיגיטלי לא דורש שום עלויות הדפסה וניתן לשלוח אותו כמה פעמים שרק רוצים.
כמובן שהוא גם יותר ידידותי לסביבה מהכרטיסים מנייר.
- הנעה לפעולה של יצירת קשר/ שיתוף
כרטיס דיגיטלי מניע את הגולשים בו לפעולה של יצירת קשר או שיתוף בצורה אפקטיבית יותר.
זאת בגלל שהכרטיס הדיגיטלי פועל עם כפתורים מהירים ליצירת קשר שמאפשרים ללקוח ליצור איתנו קשר במגוון דרכים בקליק אחד, בלי הצורך בהעתקת המספרים למסך הטלפון.
בנוסף לכך, הכרטיס מתמקד רק מתוכן העיקרי של העסק וההצעה שלנו, מה שמשאיר את הפוקוס של הלקוח על ההצעה והכפתורים של יצירת הקשר, במקום להוביל אותו לעמודים לא רלוונטיים.
לאיזה עסק מתאים כרטיס ביקור דיגיטלי?
רוב העסקים יכולים להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לחלק אותו ללקוחות פוטנציאלים או כדי להשתמש בו כמיני אתר שיווקי של העסק שלהם וכך להשיג לקוחות חדשים דרכו.
יחד עם זאת, חשוב שכרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלך יהיה תואם לאופי ולנראות שלו.
לדוגמא, כרטיס ביקור דיגיטלי של עורך דין לא יראה אותו הדבר כמו כרטיס ביקור של מאפרת.
כרטיס ביקור למאפרת יראה צבעוני ומלא בתמונות של עבודות, לאומת כרטיס ביקור לעורך דין שיראה יוקרתי עם צבעים אחידים.
לא משנה באיזה תחום אתה עוסק כרגע, חשוב לוודא עם החברה שבונה עבורך את הכרטיס הדיגיטלי, שהוא יהיה מעוצב בהתאמה לעסק שלך ולא באופן גנרי.
כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי עובד בצורת תשלום קצת שונה מהכרטיסים הרגילים.
בגלל שכרטיס ביקור דיגיטלי נמצא באינטרנט, הוא דורש אחסון, ואחסון עולה כסף.
לכן, לכרטיס הדיגיטלי יהיה מחיר חד פעמי עבור הבנייה והעיצוב שלו, ומחיר שנתי קבוע עבור האחסון והתחזוקה של הכרטיס.
כלומר, נשלם X כסף עבור הבנייה והעיצוב של הכרטיס הדיגיטלי, ולאחר שנה נדרש לשלם Y כסף בכל שנה עבור האחסון והתחזוקה של הכרטיס.
המחיר לכרטיסי הביקור הדיגיטליים משתנים מחברה לחברה, והמחיר תלוי בתוכן שהכרטיס מכיל, הפיצ'רים שהוא כולל, בעיצוב שלו ובערך המוסף שהחברה מספקת.
מה טווח המחירים של הכרטיס הדיגיטלי?
מחירי בניית הכרטיס ינועו בין 300 שקלים לכרטיס הבסיסי ביותר, ועד ל1500 שקלים לכרטיס היקר ביותר.
מחירי האחסון לרוב ינועו בסביבות 250-350 שקלים לשנה.
סיכום
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך נהדרת להציג את העסק בפני לקוחות חדשים, ולהשיג דרכו פניות מלקוחות פוטנציאלים חדשים.
לעומת הכרטיסים מנייר שנוטים להאבד ולהיזרק לפח, כרטיס הביקור הדיגיטלי נשמר אצל הקונה עד רגע הקנייה ולאחר מכן, כשהכרטיס הדיגיטלי מומר לעסק, מספר הלקוחות המשלמים עולה.
כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, שניבנה בצורה נכונה, יכיל את כל התוכן הרלוונטי ללקוח על העסק והשירותים/ מוצרים שהוא מציעה.
כך ניתן להשתמש בכרטיס הדיגיטלי גם בתור מיני אתר שיווקי של העסק, ולפרסם אותו במדיות השונות כדי להשיג חשיפה נוספת לעסק ולהגדיל את הנוכחות האינטרנטית של העסק.
כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד זמין על גבי מסך הטלפון הנייד (בדומה לכל אפליקציה אחרת), וניתן לשלוח אותו כמה פעמים שרק רוצים מבלי צורך בהדפסה חוזרת של כרטיסים.
לכרטיס יש עלות שנתית מתחדשת מכיוון שנמצא באינטרנט ודורש אחסון ותחזוקה. המחירים שלו משתנים מחברה לחברה, בהתאם לערך שהכרטיס הדיגיטלי כולל ולתוכן שהוא מכיל.
קצת על כותב המאמר
היי, אני אוֹרִי ינקוביץ.
מייסד האתר smart and digital לבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור בעלי עסקים ונותני שירות.
עוסק בשיווק דיגיטלי ובניית אתרים. מוזמנים לקרוא עוד על כרטיסי הביקור גם בבלוג שלי.