סליקת אשראי – מה חשוב לדעת?
סליקת אשראי הינו מונח מקצועי שלמעשה מאפיין את פעולת התשלום הנגבית דרך אתרי האינטרנט, עבור אנשים שמבצעים רכישות ברשת. חברת tranzila הינה חברת סליקת האשראי המובילה בישראל ומאפשרת באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת לבעלי אתרים להציע לקהל הלקוחות שלהם את האפשרות לבצע רכישות בטוחות ומוגנות דרך האתר באמצעות כרטיסי אשראי.
מידע נוסף תוכלו למצוא בראיון שהעניק איציק נוסצקי, בעל החברה, לאתר TheMarker.
אז איך למעשה העסקה מתבצעת בפועל, כלומר איפה מערכת סליקת האשראי באה לידי ביטוי?
ובכן, לאחר שהגולש בוחר את המוצרים בהם הוא מעוניין, עליו למלא טופס מקוון שכולל את פרטי האשראי המלאים של הלקוח. למעשה, אותו טופס מוגן ומאובטח. לאחר שהגולש אישר את הרכישה, מתבצעת פעולה הבודקת כי כרטיס האשראי אכן קיים וכי כל הפרטים נכונים. אז מתבצע תהליך סליקה, חשבון הגולש מחוייב וחשבונו של בעל האתר מזוכה בסכום העסקה. את תהליך הסליקה עצמו ניתן לבצע בשתי דרכים. האחת הינה באמצעות חיוב אוטומטי של כרטיס האשראי והשנייה הינה באמצעות חיובי ידני.
כל בעל עסק שמחזיק בחנות אינטרנט וירטואלית המציעה מוצרים או שירותים לרכישה דרך האתר יכול לבחור אם הוא מעוניין שהעסק יקושר ישירות אל חברת האשראי באמצעות אותה תוכנת סליקה מאובטחת או בשירות חיצוני המאפשר סליקת אשראי דרך חברה שמשמשת כצד שלישי.
טיפים, דגשים ויתרונות לסליקת אשראי דרך האינטרנט
- סליקת אשראי דרך tranzila מספקת לכם וללקוחות שלכם הגנה מלאה לפי כל התקנים ומבטיחה כי נתוני האשראי מוגנים לאורך כל תהליך הרכישה והחיוב.
- ניתן לשלב את תהליך סליקת האשראי בכל מיני דרכים, זאת בהתאם לצרכים של העסק.
- לאורך כל התהליך עומד לרשותכם צוות תמיכה שיסייע לכם בכל שאלה.
- השירות כולל מערכת דוחות המאפשרת לכם לבצע מעקב ובקרה אחר תהליכי האשראי שמתבצעים בעסק שלכם.
- ניתן לבחור בין שלל פתרונות סליקה: מסוף אשראי במשרד, סליקה באייפון או באנדרואיד, קובץ חיוב מנויים ועוד.
חשוב לציין כי אבטחה ירודה שאיננה מאופיינת בכל התקנים מובילה לפעילות לא חוקית שצפויה לגרום לנזק רחב היקף עבור העסק שלכם גם מבחינת המוניטין והשם הטוב אותם צברתם עם השנים וגם מבחינה כלכלית. הקפידו לבחור בחברת סליקה שפועלות לפי התקנים עליהם מחייבות חברות כרטיסי האשראי השונות.
אותם תקנים למעשה מגנים מפני תביעות וכנסות מצד חברות האשראי וגורמות לצרכן שמבצע רכישה דרך הרשת לחוש בטוח ולתת אמון באתר שדרכו הוא מבצע את הרכישה, תנאי קריטי להצלחתו של האתר.