קופירייטינג
מילים הן סך הכול מילים, תלוי מה המטרה שלהן, אם הן נועדו לצורך אישי או שיווקי, כך או כך יש להתייחס לכל מילה בכבוד, לחפש את המילה הנכונה ביותר וליצור שיח מתורבת ואיכותי. קופירייטינג זו תורה שלמה שעוסקת במילים, היא מכבדת את המילה הכתובה וכן המילה הווירטואלית, זו שאנחנו עוסקים בה לרוב בשנים האחרונות. אין ספק כי הוויראליות זו במה שמשמשת אותנו רוב הזמן, אם באופן פרטי או גדול יותר. נכון, כל אחד יכול לכתוב, אך לא כולם יודעים כיצד לעשות קופירייטינג מקצועי, כזה שיגרום לצרכנים לקרוא את המסר מתחילתו ועד סופו ויחד עם זאת לנוע לפעולה.
כמה פעמים אנחנו רואים פוסט ארוך ברשתות החברתיות, נרתעים מהאורך וכלל לא מתחילים לקרוא? רוב הזמן זה מה שקורה לנו, אחא אם כן אנחנו מכירים את כותבת הפוסט וסומכים עליו שהוא יספק תוכן ראוי ואיכותי, אפילו אם הוא ארוך מידי ולא כולל תמונה. חוכמת היא ליצור תוכן מקורי ויצירתי, כזה שישכנע אותנו לחקור קצת יותר רק בגלל כותרת מושכת או כמה מילים חזקות ומשפיעות בתחילת המסר.
קופירייטינג זו עבודתו של רעיונאי, תפקידו ליצור רעיונות בתחום הפרסום ולהרכיב תוכן יצירתי שמצד אחד יעבוד על הנמענים כמסר שיווקי, אך מצד שני יספק לכם תוכן מעניין ומסקרן. קופירייטינג באינטרנט מתבטא לא רק בפוסטים במדיה החברתית, אלא גם באפיון באנרים, כתבות, מודעות ואפילו רעיונות לסרטונים ויראליים. בשונה מהעיתונות הכתובה, באינטרנט ניתן לקבל תגובה מידית, מה שרוב הזמן גורם לצורך מתחדש ליצור ולהתעלות על המסר הקודם. הרשת מלאה במתחרים ומה שיקבע לאן הצרכן יבחר להגיע, הוא ברוב המקרים על פי התוכן והוויזואליות של האתר או של הרשת החברתית. אם יש לכם עסק קטן או גדול ואתם מחפשים דרך לפתות את הצרכנים הפוטנציאליים שלכם, הדרך הנכונה ביותר היא עבודת קופירייטינג איכותית ומקצועית, של קופירייטר שמוכר היטב בזכות המילים שלו.
כאמור קודם, לא כל אחד יכול להיות קופירייטר, אפילו אם הוא יודע לכתוב, קופירייטר חושב מעבר לגבול היכולת של כותבי תוכן אחרים, הוא מייצר את המסר ומייפה אותו, לכן ישנה חשיבות רבה בבחירת הקופירייטר הנכון על מנת שהתוכן שלכם יראה מקצועי ביותר.