קופירייטינג – חידוש ויצירת עניין
העסקים בישראל מתחלקים לעסקים קטנים מול עסקים גדולים, כאשר אופן הפרסום של השניים שונה לחלוטין, מאחר שלעסק קטן יש תקציב קטן יותר עבור הפרסום ואין הוא מסוגל לבנות פרסום כמו של עסק גדול. בכדי לפרסם עסק קטן, ניתן לפנות אל משרד פרסום לעסקים קטנים, אשר רוב העבודה תתמקד בקידום אתר האינטרנט של העסק ושיווקו בסביבה של קהלי היעד המתאימים. משרד הפרסום עושה עבודת קופירייטינג, באמצעות קופירייטר מקצועי שיוצר תוכן מקצועי ואיכותי, שיאפשר את קידום העסק בגוגל בעזרת מילות מפתח המזוהות על ידי מנוע החיפוש. הקופירייטר מזהה את ערכי המותג, יוצר מסר פרסומי קליט, קליל, שנון, יצירתי ומבריק, בעוד הוא משתדל לבנות אותו בגובה העיניים, בכדי שיוכל להתאים לרוב האוכלוסייה.
השבחת המסר
קופירייטינג מודרני מתייחס ליצירת המסר לפי התקופה הנוכחית ולפי התכנים ששולטים באותה תקופה שהמסר מפורסם. אם נניח אתם משווקים פונטים שניתן להוריד בחינם, ניתן לשכנע את המשתמש להוריד דווקא אצלכם (כן, אפילו שזה בחינם) רק באמצעות השפה הכתובה. כל עסק זקוק לסלוגן קליט, פרסום קטן באמצעות פליירים, שלטי חוצות וכמובן אתר אינטרנט, בו הצרכן יוכל לרכוש את המוצר באמצעות האתר. מלבד קופירייטינג איכותי לאתר, חשוב לעבוד על יחסי ציבור, שיווק ויראלי דרך רשתות חברתיות, פעילות בחנויות עצמן ועוד. הקופירייטר אמור לדעת כיצד לפאר את תדמית העסק, למצוא את החוזקות שלו ולהאדיר אותן. בכדי להאדיר אותו, יש לתפוס את העסק או את המוצר כמותג ולגרום לו להיות מותג נחשק בקרב האוכלוסייה. בחירת קופירייטר יש לעשות על ידי בחינה של פרמטרים שונים, אם לפי תיק העבודות שלו, מידת הזמינות, כושר הניסוח שלו, אופן היצירתיות שלו והחדשנות שהוא מביא לתוכן.
חידוש ויצירת עניין
קופירייטינג טוב צריך להביא חידוש לצלחת הפרסום וליצור עניין, שיגרום לקהל הנמענים להימשך אל המסר ולרכוש בעקבותיו את המוצר. חשוב כי הקופירייטר יהיה יצירתי ויסגנן מסרים באופן שנון ולא קונבנציונאלי. בכדי להפוך מוצר פשוט למוצר מהודר ויוקרתי, לא חייב לשנות את המוצר עצמו, אלא להחליף לו את האריזה ולהקנות לו פרסום חיובי, בעזרת עבודת קופירייטינג מקצועית ומוצלחת. במידה ואתם תוהים לגבי בחירת הקופירייטר, חשוב שתהיו באותו ראש עימו ותיצרו חיבור, שיאפשר לכם לעבוד יחד.