קופירייטינג – חידוש ויצירת עניין

קופירייטינג

העסקים בישראל מתחלקים לעסקים קטנים מול עסקים גדולים, כאשר אופן הפרסום של השניים שונה לחלוטין, מאחר שלעסק קטן יש תקציב קטן יותר עבור הפרסום ואין הוא מסוגל לבנות פרסום כמו של עסק גדול. בכדי לפרסם עסק קטן, ניתן לפנות אל משרד פרסום לעסקים קטנים, אשר רוב העבודה תתמקד בקידום אתר האינטרנט של העסק ושיווקו בסביבה של קהלי היעד המתאימים. משרד הפרסום עושה עבודת קופירייטינג, באמצעות קופירייטר מקצועי שיוצר תוכן מקצועי ואיכותי, שיאפשר את קידום העסק בגוגל בעזרת מילות מפתח המזוהות על ידי מנוע החיפוש. הקופירייטר מזהה את ערכי המותג, יוצר מסר פרסומי קליט, קליל, שנון, יצירתי ומבריק, בעוד הוא משתדל לבנות אותו בגובה העיניים, בכדי שיוכל להתאים לרוב האוכלוסייה.

השבחת המסר

קופירייטינג מודרני מתייחס ליצירת המסר לפי התקופה הנוכחית ולפי התכנים ששולטים באותה תקופה שהמסר מפורסם. אם נניח אתם משווקים פונטים שניתן להוריד בחינם, ניתן לשכנע את המשתמש להוריד דווקא אצלכם (כן, אפילו שזה בחינם) רק באמצעות השפה הכתובה. כל עסק זקוק לסלוגן קליט, פרסום קטן באמצעות פליירים, שלטי חוצות וכמובן אתר אינטרנט, בו הצרכן יוכל לרכוש את המוצר באמצעות האתר. מלבד קופירייטינג איכותי לאתר, חשוב לעבוד על יחסי ציבור, שיווק ויראלי דרך רשתות חברתיות, פעילות בחנויות עצמן ועוד. הקופירייטר אמור לדעת כיצד לפאר את תדמית העסק, למצוא את החוזקות שלו ולהאדיר אותן. בכדי להאדיר אותו, יש לתפוס את העסק או את המוצר כמותג ולגרום לו להיות מותג נחשק בקרב האוכלוסייה. בחירת קופירייטר יש לעשות על ידי בחינה של פרמטרים שונים, אם לפי תיק העבודות שלו, מידת הזמינות, כושר הניסוח שלו, אופן היצירתיות שלו והחדשנות שהוא מביא לתוכן.

חידוש ויצירת עניין

קופירייטינג טוב צריך להביא חידוש לצלחת הפרסום וליצור עניין, שיגרום לקהל הנמענים להימשך אל המסר ולרכוש בעקבותיו את המוצר. חשוב כי הקופירייטר יהיה יצירתי ויסגנן מסרים באופן שנון ולא קונבנציונאלי. בכדי להפוך מוצר פשוט למוצר מהודר ויוקרתי, לא חייב לשנות את המוצר עצמו, אלא להחליף לו את האריזה ולהקנות לו פרסום חיובי, בעזרת עבודת קופירייטינג מקצועית ומוצלחת. במידה ואתם תוהים לגבי בחירת הקופירייטר, חשוב שתהיו באותו ראש עימו ותיצרו חיבור, שיאפשר לכם לעבוד יחד.

בניית אתרים גאדג'טים וידאו ואנימציה טכנולוגיה רפואית כללי סמארטפונים עיצוב גרפי עסקים וניהול פיתוח אפליקציות פנאי קידום אתרים אורגני שיווק באינטרנט
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ניתן להוזיל מחירים של ביטוח לנהגים צעירים?
כשהילד שלנו מקבל רישיון נהיגה, אנחנו מתרגשים ושמחים בשבילו, אך גם מתמלאים בלא מעט חששות ופחדים. הרי...
קרא עוד »
מאי 22, 2022
חבר מועדון צרכנות
מועדוני צרכנות, לקוחות, זו פלטפורמה עבור עסקים להתחבר ללקוחות שלהם בדרכים אישיות ומשמעותיות יותר....
קרא עוד »
יונ 16, 2022
במה כדאי להתמקד בשיווק דיגיטלי : SEO או מדיה חברתית
אחת השאלות הנפוצות ביותר כיום בשיווק דיגיטלי היא לאן רצוי להפנות את תקציב השיווק. האם להפנות אותו...
קרא עוד »
אוק 21, 2015