כיצד כתיבת תוכן לאתרים השפיע על עולם השיווק?
עידן השיווק האינטרנטי הוא עידן מהפכני ששינה את עולם השיווק והביא אותו לנקודות שיא חדשות. רוב האוכלוסייה משתמשת בסלולר שלהם בכדי לגלוש באינטרנט, בין אם ברשתות החברתיות, או חיפוש בגוגל. כיום, על מנת להשיג מידע, אנו לא צריכים לפתוח אנציקלופדיה, או דפי זהב בשביל למצוא מספר כלשהו, היום הכל נמצא באינטרנט. כתיבת תוכן לאתרים הוא תחום חדש שפרץ גבולות, עוזר לעסקים רבים למלא את דף האינטרנט שלהם בתוכן, ומקדם אותם בתוצאות החיפוש.
חשיבותו של תוכן המאמר
כל אתר אינטרנטי מאז ולעולם הכיל בתוכו תוכן רשתי כלשהו. התוכן הוא זה שממלא מקום, ומצביע על רלוונטיות האתר. התוכן אמור להיות מתוכנן היטב, ישנם פרמטרים רבים שמצביעים על איכות התוכן, בין אם זה אורך המאמר, מילות מפתח מתאימות ועוד. אנשים רבים שנכנסים לאתר ומוצאים כי התוכן לא רלוונטי אליהם, הם יצאו מהאתר במהרה, מהסיבה שאין להם דבר לחפש שם.
מה הם מילות המפתח?
מטרתה של גוגל היא להציג בפני הגולש את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור הגולש, למשל אם הגולש מחפש מסעדות בחיפה (חשוב לשים לב ששני המילים הללו מרכיבות מילת מפתח אחת), הוא צפוי לקבל מסעדות בחיפה, ולרוב את המסעדות המדורגות ביותר. על מנת שהמאמר יהיה מצוין, חשוב לשים דגש על מילים אלו, ולשים את הכמות המתאימה של מילות המפתח, שהיא לא יותר מ-2%, ולא פחות מ-1%. שימו לב כי בעת כתיבת תוכן לאתרים, חזרה מיותר של מילות המפתח עלולה להוביל את אתרכם לסימון של ספאם.
האם כתיבת תוכן לאתרים היא חוקית?
כתיבת תוכן לאתרים מתבצעת בצורה שבה האדם מחפש מידע על הנושא, ורושם אותו במאמר אחד. כתיבה זו היא חוקית מאחר והנתונים אינם מזויפים או מועתקים, ולגוגל ישנה מערכת אכיפה על כך. כתיבת תוכן איכותית כוללת מידע נכון, כתיבה בשפה גבוה, ומידע שיעניין את הקורא.
כיצד מוודאים שזה לא ספאם?
כאשר ישנה חזרה מיותרת על מילות מפתח, או שהן לא משתלבות בצורה נקייה עם הטקסט, אזי שהמאמר הוא מאמר ספאם. בדרך כלל מאמר ספאם יהיה אחראי על פרסום חוזר של דבר מסוים או נושא כלשהו שלא קשור.