מדריך פרסום בגוגל אדוורדס
מי מאיתנו לא שמע על גוגל אדוורס ומי לא באמת מבין את כוחו של הפרסום באינטרנט? זה לא משנה איזה סוג של עסק אתם מנהלים וממתי אתם עוסקים בתחום הזה, כי מה שבטוח זה שאתם לא יכולים להמשיך ולהתעלם מהאינטרנט ומהכוח שלו. זה הכלי הטוב ביותר שיש כדי לגרום לכך שיגיעו אליכם עוד ועוד אנשים, אז למה אתם מחכים? כמובן שכדאי לכם לקרוא תחילה מדריך פרסום בגוגל אדוורדס כדי להבין במה דברים אמורים, אך לפני כן כדאי להכיר גם את ההבדל בין שיטות הקידום השונות שקיימות היום, כי השמיים הם הגבול בתחום הזה.
האם עדיף לפרסם בקידום ממומן או אורגני?
לפני שמדברים על מדריך פרסום ממומן בגוגל אדוורדס חשוב גם לדבר על קידום אורגני לעומת קידום ממומן. בעוד שהקידום הממומן, כמו פרסום באדוורדס, כולל תשלום פר מודעה ופר קליק, הרי שהקידום האורגני עובד בשיטה אחרת. כאן עובדים בעזרת הרשתות החברתיות, מאמרי קידום, קישורים בין אתרים שונים ומחקרים של מילות מפתח. אין תשובה אחת שיכולה להיות נכונה יותר לגבי בחירת שיטת הקידום כי בסופו של דבר זה מאוד תלוי במה שמתאים לכם ובאיזה עסק אתם מנהלים. יש תחומים שבהם הקידום הממומן יתאים יותר ואילו בתחומים אחרים דווקא הקידום האורגני טוב יותר.
כמה להשקיע?
אין ספק שבכל מה שקשור לתחום הקידום, הממומן או האורגני, יש גם עלויות לא קטנות. לכן ברור מדוע אתם חוששים גם מהעניין הזה. עם זאת, ההמלצה שלנו היא להחליט מראש כמה תרצו להשקיע. האם אתם מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר מהממוצע כדי שהמודעה שלכם תופיע ראשונה? האם מילות המפתח שלכם הן המילות הכי מבוקשות ולכן המחיר יהיה גבוה יותר? יש לקחת בחשבון את כל הנתונים האלה כי זאת הדרך הכי טובה שיש להבטיח שאתם לא משלמים יותר מידי. מצד שני, בהחלט כדאי לזכור שההשקעה שלכם תשתלם, כך שאפילו אם זאת עוד הוצאה כלכלית לעסק, זה עדיין כדאי כי היא תניב לכם פרי ועוד לקוחות יפנו אליכם בעתיד הקרוב.