מי משתמש במסמכים דיגיטליים?
מסמכים דיגיטליים הינם מסמכים המועברים באמצעות הטלפון או המחשב לגורם אחר על מנת שיחתום עליהם ויאשר את תוכנם. על מנת לקבל את הסכמתו של גורם אחר הוא חייב לאשר את תוכן המסמכים. זאת ניתן לעשות במסמכים דיגיטליים באמצעות חתימה דיגיטלית. מדובר בהליך מודרני לשליחה ואישור של מסמכים הקיים כיום בגופים שונים בתעשייה ובחיי היום יום, החל ממשלוח המגיע עם שליח עד פתח הבית ועד הבנקים השולחים מסמכים בטלפון לצורך זיהוי או אישור הלוואה.
כיצד זה עובד?
אז איך עושים חתימה דיגיטלית? הפעולה המבוצעת הינה פשוט מאוד. נרשמים לשימוש במערכת powerdoc -> יוצרים מסמך דיגיטלי עם מגוון אפשרויות ושדות הנדרשים לכם -> שולחים את המסמך ללקוח בלחיצת כפתור – מקבלים בחזרה את המסמך חתום עם אפשרות לניהול מעקבים על המסמכים.
היתרונות של שימוש במסמכים דיגיטליים:
- קל ונוח לייצר מסמכים דיגיטליים.
- ניתן לבצע התאמה אישית למסמכים שלך באמצעות המערכת בקלות וביעילות. המערכת גמישה ונוחה מאוד עם מגוון פיצ'רים, שדות ואפשרויות שניתן להוסיף למסמכים.
- ניתן לנהל מעקב בצורה נוחה ויעילה על מסמכים ששלחת.
- מגוון אפשרויות לשליחת המסמכים ללקוח שלך – בSMS, בוואטסאפ, במייל או אפילו הצגה פרונטלית של המסמך ממסך טלפון או מכשיר ייעודי.
- בניית תבניות מסמכים לשימוש חוזר וחיסכון בזמן.
- חוויית מילוי וחתימה נוחה ומעולה גם ללקוחות וגם לבעל העסק.
למי זה עשוי להתאים?
שימוש במסמכים דיגיטליים הוא בעל יתרונות רבים לכל בעל עסק כמעט בכל תחום אפשרי. החל מתחום הביטוח, הפיננסים, התיירות, הרפואה, מכללות, ייעוץ מס, רכב, שיווק דיגיטלית, נדל"ן, תחום המשפטים ועוד. לפרטים נוספים ובחינת האפשרויות והיתרונות השונים לשימוש במסמכים דיגיטליים, ניתן להרשם להתנסות באתר המערכת powerdoc.