ניהול משרד מרחוק: איך עושים את זה?
אם אתם בעלים או מנהלים של עסק וכחלק ממנו מחזיקים במשרד האחראי על משימות שונות כגון הנהלת חשבונות, חשבות שכר, יצירת קשר עם לקוחות וכן הלאה, אתם כבר בטח מודעים היטב לעובדה כי מדובר במשימה שגוזלת לא מעט זמן ומשאבים מהמשרד. לכן, רבים מחפשים את הדרך הנכונה והטובה ביותר להוציא את השירותים האלו החוצה וכך לחסוך הרבה זמן יקר וכמובן כסף. אם גם אתם חשבתם לעשות את זה אבל אתם לא ממש בטוחים איך, הנה כמה טיפים שאולי יעזרו לכם.
מיקור חוץ
אם עוד לא שמעתם על מיקור חוץ, נסביר על רגל אחת כי מדובר בשיטה בה מוציאים מכל עסק משימות שלא רלוונטיות ממש ונותנים לחברה חיצונית לעשות אותם. שירותי משרד במיקור חוץ הם כלי לניהול יעיל של משימות רבות כמו הנהלת חשבונות, חשבות שכר, התנהלות מול לקוחות ולידים, קלדנות, מזכירות בשלט רחוק וכן הלאה. היתרון המשמעותי בשיטה הזו הוא שאין צורך לשלם לעובד שיעשה את הדברים הללו, אלא אפשר לבחור בפינצטה את השירותים בהם אנו מעוניינים ולשלם אך ורק עליהם ועל שעות העבודה כהוצאה מוכרת כמובן, בלי צורך להוציא משכורת לעבוד ולשלם מס הכנסה, מס בריאות, ביטוח לאומי וכן הלאה.
תוכנות משותפות לניהול
האמת היא שלא חייבים להיות במשבר עולמי בשביל להבין את היתרונות של עבודה מרחוק החוסכת שכירות של משרד, נסיעות לעובדים, הוצאות חשמל וכיוצא בזה. במיוחד בהיקפים קטנים, ניתן להשתמש בתכניות שיתופיות לניהול משימות וביניהן גם לניהול משרד. באתר חשבונית ירוקה תוכלו לנהל חשבונות בשלט רחוק, תוכנות לניהול משימות יאפשרו מעקב משותף של עובדים אחר משימות ואפילו דרך הכלים הבסיסיים של גוגל תוכלו לשתף מידע בצורה פשוטה. נצלו את יתרונות הטכנולוגיה לניהול משרד מרחוק ותוכלו לחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש.
לסיכום, אם התלבטתם לאחרונה אם אכן ניתן להעביר שירותי משרד ושירותים אחרים לעבודה מרחוק ומחוץ למשרד, דעו שזה בהחלט אפשרי. נסו קודם כל אחת משתי השיטות הללו ותיווכחו כי זה פשוט יותר משחשבתם.