מה זה דרופ שיפינג
דרופ שיפינג הוא נוהג המאפשר לקמעונאים למכור מוצרים באינטרנט מבלי להחזיק או לנהל מלאי, קבלו טיפים ששווים זהב באתר דרופשיפינג אינפו. זו היא מגמה גוברת בתעשיית המסחר האלקטרוני. זה צבר פופולריות בקרב צרכנים שמודאגים מהעלות של נשיאת המלאי ומהעובדה שהם לא תמיד יכולים למצוא את מה שהם רוצים בחנויות. הרעיון הוא לרכוש מוצרים מסיטונאים ואז למכור אותם דרך אתר האינטרנט שלך (או אמזון). הסיטונאי מטפל בכל הלוגיסטיקה, האריזה והמשלוח בזמן שאתה גובה עמלה על כל מכירה.
דרופ שיפינג, מודל עסקי אפקטיבי
דרופ שיפינג הוא מודל עסקי של מסחר אלקטרוני המאפשר לקמעונאים למכור מוצרים ישירות לצרכנים, בדרך כלל דרך אתר אינטרנט. הקמעונאי אינו נושא בעצמו את המלאי, במקום זאת הוא עובד עם יצרן או סיטונאי כדי לספק את המוצרים למכירה. זה הוא מודל עסקי בעל סיכון נמוך ובעלות נמוכה שניתן להתחיל בהשקעה מועטה. זהו גם אחד הדגמים הקמעונאיים המקוונים הצומחים ביותר כיום. לדרופשיפינג יש פוטנציאל לשבש את תעשיית הקמעונאות המסורתית בכך שהיא מאפשרת לקמעונאים להיפטר מהמלאי שלהם ולהתמקד בשיווק, מיתוג ושירות לקוחות.
אחרי שמבינים מה זה דרופ שיפינג, כדאי להכיר גם כמה יתרונות של דרופ שיפינג:
- זה קל להפעלה ולתפעול;
- אתה יכול למכור במספר פלטפורמות;
- אתה לא צריך לדאוג לגבי מחסנים או לוגיסטיקה;
- לא צריך תקציב גדול למלאי.
- דרופ שיפינג הוא מודל עסקי המאפשר למכור מוצרים באינטרנט מבלי לאחסן אותם. במקום זאת, היצרן שולח את המוצרים שלך ישירות ללקוח.
- אתה לא צריך לאחסן מלאי: אתה רק צריך להזמין מוצרים מיצרנים ואז לשלוח אותם באמצעות שירות משלוחים.
- אתה יכול למכור יותר פריטים ולהרוויח יותר כסף מכיוון שאתה לא צריך לדאוג לגבי המלאי.