יש לכם חנות פיזית? כך תדעו אם כדאי לכם לשלב גם חנות אונליין
לפני הרבה שנים כל מי שהיה רוצה להיכנס חזק לעולם העסקים היה פותח עסק פיזי, בעיקר חנות ובה יוכלו למכור מוצרים. זו יכולה להיות החל מחנות מכולת, דרך חנות בגדים, נעליים ואפילו חנות פרחים או תכשיטים. לכל אחד יש את תחום ההתמחות או תחום העניין שלו ושם הוא היה זורח. כיום בעידן האינטרנט יזמים רבים פותחים חנויות אלקטרוניות וגרמו לכך שמרבית הצרכנים כיום רוכשים אונליין, יותר מאשר בחנויות הפיזיות. מצב זה גרם לבעלי חנויות פיזיות רבות לרצות לבנות חנות אינטרנטית משלהם על מנת לקדם את המוצרים שלהם באינטרנט ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם לכל חלקי הארץ. אם גם אתם רוצים לדעת אם כדאי לכם לפתוח חנות אונליין הינה כמה פרמטרים שאתם רוצים לבחון.
האם יש ביקוש למוצרים שלכם אונליין?
תוכלו לבצע כמה בדיקות אונליין כדי לבדוק אם המוצרים שלכם נמכרים אונליין. תוכלו לעשות שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל על מנת לבדוק ביטויי מפתח הרלוונטיים למוצרים/לשירותים שלכם ולראות כמה חיפושים יש להם בחודש בגוגל.
האם יש עסקים המשווקים את אותם מוצרים כמוכם אונליין?
דרך נוספת לבדוק את הביקוש לתחום והאם כדאי לפתוח חנות אונליין היא לבדוק אם יש לכם מתחרים. אם אתם מייצרים מוצרים מאוד ספציפיים או ייחודיים לכם סביר להניח שלא יהיו לכם מתחרים או שאלה יהיו מעטים אולם אם אתם מוכרים מוצרים כמו פרחים, בגדים, תכשיטים, צעצועים, מתנות שעוד הרבה עסקים משווקים אותם, ויש להם אתרי אינטרנט רבים המשווקים אותם, כנראה שיש לזה שוק במרחב הדיגיטלי.
מתעניינים בשיווק חנויות וירטואליות? אנחנו הכתובת >>>
האם יש לכם תקציב לעבוד עמו לאורך זמן?
מיתוג ופרסום באינטרנט צריך להיעשות בצורה מקצועית כדי להניב תוצאות ולכן תצטרכו להיפרד מסכום כסף כלשהו בחודש שיהווה את תקציב הפרסום החודשי שלכם (או חלק ממנו) המיועד לצרכי עבודת השיווק הדיגיטלי וקידום החנות שלכם.