הפצת שירים מקוריים
תעשיית המוזיקה תמיד הייתה עסק רווחי. ערכם של שירים מקוריים עלה עם השנים, ולכן חשוב שתהיה לאמנים דרך להפיץ את השירים שלהם.
בעבר, הפצת המוזיקה הוגבלה לפורמטים פיזיים כמו תקליטורים ותקליטי ויניל. כיום, עם עליית המדיה הדיגיטלית, מפתחים מודלים חדשים של הפצה המאפשרים לאמנים למכור את המוזיקה שלהם באינטרנט.
ההפצה הדיגיטלית משתלמת יותר מפורמטים פיזיים וניתן לבצעה מכל מקום בעולם. זה גם מאפשר לאמנים לחלוק את עבודתם עם אנשים שאחרת לא היו יכולים להרשות לעצמם או לקנות אותם.
איך מפיצים שירים מקוריים
שיר מקורי הוא שיר שלא יצא או הוקלט קודם לכן. זה בדרך כלל שיר שנכתב על ידי האמן ומבוצע בקולו שלו.
הפצת שירים מקוריים כוללת שלבים רבים ושונים, כמו מציאת האנשים הנכונים לעבוד איתם, כתיבת שירים והקלטתם. הצעד החשוב ביותר הוא חתימה בחברת תקליטים.
הצעד הראשון בהפצת שיר מקורי הוא למצוא את האנשים הנכונים לעבוד איתם. זה כולל מפיקים, מהנדסים ואמנים אחרים שיכולים לעזור לך להוציא את השירים שלך החוצה.
שלב חשוב נוסף בהפצת שיר מקורי הוא כתיבת שירים – ניתן לעשות זאת לבד או בעזרת אחרים. השלב הבא בהפצת שיר מקורי הוא הקלטתו – ניתן לעשות זאת בעצמכם או בעזרת אחרים
ישנן דרכים רבות להפיץ שירים מקוריים. חלקם כוללים הפצה דיגיטלית, שירותי סטרימינג והשמעת רדיו.
הדרך הנפוצה ביותר להפיץ שיר מקורי היא באמצעות הפצה דיגיטלית. הסיבה לכך היא שזו האפשרות המשתלמת ביותר וקל להתחיל איתה. זו גם האפשרות הטובה ביותר עבור אמנים שעדיין אין להם קהל מעריצים גדול או אם הם רק מתחילים את הקריירה שלהם במוזיקה.
שירותי סטרימינג יכולים להיות אופציה טובה עבור אמנים שרוצים לחלוק את המוזיקה שלהם עם קהל גדול יותר. בדרך זו, הם יכולים להגיע לאנשים שאולי לא יוכלו למצוא אותם בפלטפורמות אחרות כמו iTunes או Spotify.
שירותי סטרימינג גם נותנים לאמנים שליטה רבה יותר על האופן שבו המוזיקה שלהם מופצת ומוניטרית מאחר שאין שומרי סף מעורבים
>אולי יעניין אתכם לקרוא גם על הפקת שירים