אילו שירותי תוכן מספק קופירייטר?

כל בעל עסק יכול, לפחות תיאורטית, לשבת ולכתוב לעצמו את הטקסטים שרצים לו בראש כשהוא מוכר ללקוח את המוצר או העסק שלו. אולם להבדיל מבעל עסק שכותב למען העסק שלו, קופירייטר גם חייב להביט בנתונים של חשיפה ושל הקהל שלך כדי להבין למי הוא כותב מלבד הלקוח שלו, שהוא אתה. מבחינתו, הלקוחות שלו הם גם הלקוחות שלך, כך שהוא כותב לשניכם. הוא רואה את שניכם מהצד והוא יודע טוב יותר למי צריך לכתוב ולכן הכתיבה שלו מדויקת יותר ואפקטיבית יותר. את זה אפשר לבדוק בכל הכלים שנותנים לך בשיווק הדיגיטלי כדי לעקוב אחר קהל הצרכנים שלך שנמשך לתכנים השיווקיים שאתה מפרסם. קופירייטר לעולם יהיה זה שמזהה את הטריק שיכול לעשות את המוצר שלך למותג אמיתי שאנשים יחפשו אותו בגלל מה שהצליח לנסח להם במסרים שלו, וזה בדיוק מה שכל בעל עסק היה רוצה שיקרה לו.
פרסום זה רק שירות אחד
ניסוח למודעות פרסומת זהו רק אחד השירותים שנותן לכם קופירייטר מקצועי. הוא גם אחראי לכל דפי הנחיתה שלכם, לכותרות המעניינות שמושכות לקוחות להקליק על הכתבות והמודעות שלכם, הוא זה שמנסח את הפוסטים הכי ויראליים שלכם, הוא זה שמנסח את המסר האחיד אבל המותאם לכל ערוץ שיווק שלכם, בין אם מדובר ברדיו, טלוויזיה, אתר אינטרנט, גוגל, מדיה חברתית או אפילו עלונים וחומר לקידום מכירות. אתם צריכים להיות מנוסחים הכי טוב שאפשר גם בעלון השירות שלכם ללקוח שישוב בחדר המתנה ונתקל בחומר פרסומי שלכם.
לנסח כדי למכור
אתם צריכים להיות מוכרים כמו הלוגו שלכם עם הסלוגן שימכור אתכם כמו מותג על, ואתם צריכים שאנשים יחזרו על המשפטים האלה כשמדברים אתם עליכם כך שהמילים האלה כבר יחדרו לתודעה ויהיו מקושרות אתכם. זה מה שקופירייטר עושה, בין השאר. המטרה העיקרית של הקופירייטר היא למכור אתכם מבלי לבזבז את המשאבים שלכם על פרסום לא יעיל ולכן הוא ישתמש בכל הכלים שעומדים לרשותו, כולל כישרון וניסיון, כדי למצות את היתרונות היחסיים שלכם לכדי ניסוח קולע שיעשה את העבודה בשבילכם.