הגדרות למיטוב עבודה במחשב לניהול משרד בקלות máximo
10 טיפים שיכולים לשדרג את העבודה שלך במחשב במשרד
אז איך אפשר לשדרג את העבודה שלנו במחשב במשרד? השאלה הזו עברה לי בראש כשהתיישבתי בפעם המי יודע כמה מול המסך, מחפש את כפתור ה'תחילת יום העבודה'. נראה שגם הכיסאות המשרדיים מתגעגעים לטיולים בחיק הטבע, אז החלטתי שאפשר לגוון את חוויית העבודה שלנו בעזרת מספר שיפורים. הנה 10 טיפים שיכולים להפוך את המחשב שלך לדינוזואר של productivity (או כמו שכולם מדברים במשרד – למכונת עבודה משומנת).
1. הכיסאות מזמינים – הכינו רצועות הפסקה
אם אתה מבלה יותר מדי זמן בכיסא שלך, יכול להיות שצפוי לך מקרה חירום שידרוש ממך קורס מזורז במתיחות לגב. הכיסאות המשרדיים, ששורדים את הלחץ של יום עבודה שלם, לרוב מגיעים עם עמוד שדרה מאוד מדויק, אך בין לבין צריך גם לקחת הפסקות. הכינו לכם טיימר, אם תרצו, והקדישו כמה דקות כל שעה להרים את עצמכם בכיסא – טיפה לקפוץ, טיפה להניע את הידיים. אתם תופתעו עד כמה גופכם יודה לכם!
שאלות ותשובות
- למה חשוב לקחת הפסקות בעבודה? – ההפסקות עוזרות לשמור על ריכוז ועל בריאות הגוף. ישנן מחקרים שמראים שלקיחת הפסקות קיץ בלבד לא משפיע על productivity.
- מה אפשר לעשות בהפסקות? – תה, מתיחות, קצת סתם לעמוד ולתזז. גם ביקור בשירותים נחשב הפסקה!
2. תצוגת מסך – החוכמה הטמונה בליהוק נכון
תשכחו מתצוגה פתוחה של 100 חלונות באותו רגע! אם אתם לא בגיל 18 לא צבאיים, התצוגה הזו גורמת לעוגמת נפש גבוהה. במקום, הגדירו כמה שולחנות פיזיים וירטואליים (בטח יש לכם את זה באופיס שלכם). בכל שולחן תרגישו כמו ילדים בתערוכה – רגע בבחירה בין חודשים ורגע בנתונים שנראים כמו מזג האוויר בעיר בולוניה.
3. הקבוד את עצמך עם רמאות טכנולוגית – פלאי התוכנה
מה עושים כשצריך להכין מצגת מ-0? נעים להכיר! תוכנות כמו Canva או Prezi יעזרו לכם להרגיש כמו מעצבים—גם אם היכולת שלכם לשרטט עקומות שוות כלום. תכנון פשוט יוצר מצגות שמשאירות את כולם עם פה פתוח.
4. ניהול משימות – הפוך את הבלגן לסדר
אל תחכו לדואר בוקר שיסכם לכם מה לעשות היום. בעלי עסקים מודרניים משתמשים ב-Todoist או Trello וזה לא פשוט סתם כדי להיראות "מה-זה-חדש-ומגניב". בעבודה, עם רגליים על הארץ ויכולת לדעת מה כל אחד עושה, אפשר להתחיל לנהל את הזמן שלכם כמו שעון שוויצרי.
שאלות ותשובות
- מה היתרון בשימוש בכלים ניהול משימות? – זה עוזר לארגן באופן מסודר את מה שצריך לעשות וזה מבטיח שלא תשכחו משימות חשובות.
- האם אפשר לשלב בין כלים שונים? – בהחלט! אתם יכולים לשלב בין Trello ל-Gmail, למשל. אתם פשוט נותנים לעולם לשמח אתכם!
5. שכפול – תנו למחשב לעשות את העבודה בשבילכם
מזל טוב, הגעתם לשלב הפונקציות! יכול להיות שאתם חושבים שהמחשב יכול לעשות הכל. לכן, צורפו קיצורי דרך ומקרו שייקלו עליכם את המלאכה. אפשר לגרום לגידול גרם אלמנט פשוט ופונקציונלי להיראות כאילו הכנתם אותו אתמול בלילה.
6. סוד הקבצים – קטגוריות, קטגוריות, קטגוריות
למה כל כך קשה למצוא קובץ? האם אתם מאוכזבים? אנחנו לא מפנים את הכשלון לאף אחד אלא לנוודא שאנחנו מגדירים מבנה קבצים לטובת הצלחה. כל קובץ שתרצו לאתר בעתיד יהיה זמין בלחיצת כפתור! פשוט יפים קוליים.
7. שיתוף פעולה מרשים – כלים ליצירת קשרים
שתפו פעולה! האם ידעתם ששיתוף קובץ ב-link זה כמו להזמין מישהו לקפה? תוכנות כמו Slack או Microsoft Teams ישמשו כקפה הכי טוב שאפשר לשתף בו רעיונות. תחשבו על זה הפעם הבאה שתרצו להתמקד באירועים חשובים.
שאלות ותשובות
- מה היתרון בשיתוף פעולה בעזרת תוכנות שונות? – התקשורת הופכת הרבה יותר קלה וקלה בכתב.
- האם זה באמת חשוב? – בהחלט, במיוחד בעבודה מרחוק.
8. התמודדות עם הטרדות – התוכנית האולטימטיבית
האם פתאום יש יותר מדי מסרים בוואטסאפ שגוזלים ממכם זמן? אולי הגיע הזמן להפסיק להפעיל את הבעיות הללו במלוא הכוח. יש לכם את האפשרות לקבוע זמנים למענה למזינים שלכם – בדיוק כמו אתם קובעים הפסקה לאכול.
9. בטיחות – תשמרו על המידע שלכם
דמיינו את עצמכם בעיניים פקוחות ואתם מקבלים ספאם ב-200%. כל העולם עובר לדוא"ל הפולט ומייקרוסופט… הזמן להפעיל תוכנת אנטי-וירוס