גלה איך מוצאים את החברה הכי טובה בכל תחום
איך למצוא את החברה הכי טובה בכל תחום?
יש מצב שזה קרה גם לכם: יום בהיר, רשתות חברתיות רעשניות, ובדיוק את זקוקים לשירות או מוצר מסוים. אבל איך יודעים לבחור נכון? עשרות חברות מכל עבר, וכל אחת טוענת שהיא המובילה. גולל וכלל, איך מוצאים את "החברה הכי טובה"? קחו אוויר, כי במאמר הזה אנחנו הולכים לחקור את השיטות הנצחיות (ורצוי בלי לקבל רעידות) למציאת החברה הנכונה בכל תחום.
1. ניסוי וטעייה – או איך לא להיות תמיד על הפנים?
הכנת רשימה? בהחלט רעיון מעולה! התחילו בלקחת את התחום שלכם (נגיד, סופרמרקטים), ואז ככה, חישבו על החברות המוכרות בשוק. מדוע? כי זה לא נעים לגלות אחרי חודש שהייתם עם חברה רעה, ומשם הדרך לסופרמרקט הבא רק הולכת להיות אכזבה.
- בדקו אילו חברות מעניקות שירותים דומים.
- עברו על ביקורות באינטרנט – נו, אתם יודעים איך זה, תעצרו לפני שתקנו.
- חפשו המלצות על חברות מפה לאוזן – מהשכנים או מהחברים שלכם.
למה זה כדאי? כי כל חברה רעה תביא לכם קשיים יותר מאשר תועלות. אז מגיע לכם לעשות עבודת מחקר קטנה!
2. בינתיים, איך זה קשור לאינטרנט ולגוגל?
הגענו לעידן בו מידע זורם אלינו כמו קוקה קולה ביום חם. כשאתם מחפשים חברה, האינטרנט הוא הכלי הכי חד שאתם יכולים להשתמש בו – תכסיסים לניצחון!
המדריך שלך למידע פנימי
- גוגל: פשוט הקלידו את מה שאתם צריכים. לא בטוחים עדיין? נסו לשאול שאלות – מה זה? כמה זה? איפה?
- אתרי ביקורות: אתרים כמו Trustpilot ו-Yelp הם חברים טובים. תצפו למינוס כאן ושם, זה בסדר גמור!
- רשתות חברתיות: לכו על קבוצות פייסבוק, או הטוויטר – יש שם אנשים שמשתפים את החוויות שלהם, ויש להם מה לומר.
פעם אמרו שיש עשרה סוגים של אנשים בעולם – כאלה שמבינים ב-HTML, וכאלה שלא מבינים כלום. תדעו – הצד שלכם קובע את רמת המידע שתקבלו.
3. מה לשאול כשאתם מתקשרים עם החברה?
יש לכם את המידע, אתם מצליחים? עכשיו זה הזמן לשיחה. מה שחשוב זה לשאול את השאלות הנכונות, כי שיחת טלפון של חמש דקות יכולה לחסוך לכם הרבה זמן וכסף.
השאלות שאין לכם ברירה אלא לשאול
- מה שירות הלקוחות שלכם כולל?
- באילו טכנולוגיות אתם משתמשים?
- מה המדיניות שלכם בנוגע למשלוחים?
- האם יש התחייבות לזמן אספקה?
אם החברה משיבה על השאלות האלה בסבלנות, יש סיכוי טוב שאתם בדרך הנכונה. אבל! אם הם מתחילים בברווזים או בריחה לשדות החיטה, כדאי לכם לברוח כמו מהשכן המעצבן.
4. המחיר – מה זה אומר לנו?
ועכשיו, הגענו לנושא הארי – המחיר! אל תגידו שלא הזהרתי אתכם מראש. כשאתה מדבר עם חברה מסוימת, עליך להבין שהמחיר משקף את ערך השירות. פשוט וקל. אם יש בעיות, אתם לא תמצאו את עצמכם בצרות עד שיבוא שוטף ערך חדש…
- אל תילחצו מהמילה "הזול". זה לא תמיד זה… התייעצו עם חברים.
- שאלו על מחירים מוסתרים – כי נראה שלחברות יש מסורת פרסית של הסתרת דברים.
- האם יש חברים שמובילים לכם? לעולם לא תדעו, עד שתשאלו!
אולי מעולם לא חשבתם על זה – אבל תקשיבו גם לסביבה!
כשאתם מחפשים שירות, חשוב גם להיות קשובים לדברים שאחרים אומרים. חברות זוכות או מפסידות דעות ציבוריות וסקפטיות כאחד – כל אחד מהם הוא משאב חשוב שתוכלו לנצל.
חברות סלולר לדוגמה?
- חפשו בפורומים כאן, כי יש אנשים שמדברים בדיוק על זה!
- אל תתעצלו לבקש המלצות – כדאי לחפש גם במעגלים רחבים.
ומה עכשיו? האם מצאתם חברה על תקן VIP?
עכשיו, כמובן, אתם בשלב הסופי של הבחירה. אחרי כל הניתוחים, הצעקות והוויכוחים עם עצמכם, יש לכם בשורה טובות – מצאתם חברה שמתאימה לכם! וברוך הבא לבחירה נבונה.
נכון, זה לא כל כך קל, אבל בסופו של יום, בכל אופן התהליך שווה את זה – החוויה הנלווית תמיד מנתבת אותנו לסטנדרטים גבוהים יותר. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר היא לא לחכות שהחברה תמצא אתכם, אלא לצאת למסע להתפתחות אישית.
סיכום
תזכרו – הבחירה בחברה הנכונה היא כמו למצוא בן זוג לאי של ערך. זה לא על כמות אלא על איכות. אז采用 את השיטות הללו, שילוב של אינטרנט, המלצות, ושיחות נבונות, וכך תוכלו למצוא את החברה שמעניקה לכם את השירות שאתם באמת מחפשים. תהיו אמיצים, תבקש