3 דברים שחשוב לדעת על מרכזיה וירטואלית לעסק
תאריך: מאי 31, 2022
כדי שעסק ימשיך לצמוח ולהתפתח כל הזמן הוא צריך לנהל כל הזמן מערכת של איתור ובקרה על קשרי לקוחות. כלומר, אם הקשר עם הלקוח לא יתנהל בצורה מקצועית ויעילה, אם הלקוח לא יקבל מענה מהיר, לא יבררו האם מה שאמר בשיחת טלפון אכן התקיים במציאות ואם הוא לא ידע מה המיקום שלו בתור, קרוב לוודאי שהוא ינתק את השיחה וילך לעסק אחר שידע איך לתת לו שירות טוב יותר ומקצועי יותר. זו הסיבה בגינה חשוב כל כך שיהיה לכל עסק מרכזיה וירטואלית של אנטרסיס. מקום בו יהיה לצוות המנהל של העסק כל השיחות שהתנהלו תחת הכנפיים של החברה, נקודה בה ניתן יהיה לשלוף את מספרי הטלפון הרלוונטיים עבור שיחות ועידה ומקום בו אפשר יהיה לדאוג לכך שכל הלקוחות ישמעו מוזיקה ברקע בזמן שהם ממתינים למענה של נציג כדי שלא יחשבו שהשיחה נותקה.
מה היתרונות של מרכזיה וירטואלית
- מרכזיה וירטואלית לא מוגבלת במקום: המטרה של השרתים הוירטואלים שמספקות חברות שירותי it זה לא להעמיס על השרתים של החברה. כאשר הכל נשמר בענן אנחנו יכולים להיות בטוחים כי לא משנה כמה מידע ישמר המחשבים והפעילות השוטפת הלכה למעשה, לא ייפגעו.
- מרכזיה וירטואלית מאפשרת להגיע למידע מכל מקום: רוצים לברר ביום בו אתם לא במשרד איך המוקדן ניהל את השיחה עם אחד הלקוחות? כאשר הכל נמצא בענן כל מה שאתם צריכים זה מחשב ואתם יכולים לשלוף את כל המידע שאתם צריכים בקלות.
- אפשר לנהל את המערכת טוב יותר: אפשר להקליט קטע שישודר ללקוח בזמן שהוא ממתין על הקו, אתם יכולים לערוך שיחה אחת לקבוצה של לקוחות או עובדים וכן הלאה. השליטה פשוט מייעלת את העבודה של העסק במידה ניכרת.