כל היתרונות של מערכת Dynamics 365!

Dynamics 365

מהי המערכת ולמה כדאי להשתמש בה? כל התשובות נמצאות בהמשך מאמר זה!

מהי מערכת Dynamics 365?

מערכת Dynamics 365 היא מערכת לניהול קשרי לקוחות, או בשמה המוכר יותר – CRM. מדובר על מערכת, המאפשרת יצירת סדר בתוך ארגון או עסק כדי לתת מענה יעיל וטוב יותר ללקוחות וללקוחות הפוטנציאליים. זאת, בזכות הכלים הייחודיים של המערכת, עליהם נסביר בהמשך.

תיעוד

אחד היתרונות הבולטים ביותר של מערכות CRM באופן כללי הוא האפשרות לתעד כל תקשורת שמתבצעת בין הלקוחות לבין העסק. אפשרות זו מייצרת את הסדר הדרוש למתן שירות טוב ויעיל וככל שמספר הלקוחות של העסק גבוה יותר, כך יתרון זה בא יותר לידי ביטוי.

שילוב עם מערכות אחרות

בדרך כלל, עסקים עובדים עם מספר מערכות במקביל. בדרך כלל מדובר על מערכות Office השונות, שעובדי החברה משתמשים בהן לצרכים שונים. מערכת Dynamics 365 מאפשרת עבודה רציפה עם מערכות אלו בזכות היכולת שלה להסתנכרן אתן באופן מלא וכך היא גם חוסכת זמן רב.

ביטחון המידע

אחד הדברים החשובים במערכות CRM הוא הביטחון של המידע הנאגר במערכת. זאת, משום שבמערכת שמורים כל הפרטים הקשורים להתקשרות מתקיימת במשך הזמן בין העסק לבין הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלו ובמידה ובאופן כזה או אחר המידע נמחק, עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לעסק בעיקר מבחינת הקשרים שנוצרו עם הלקוחות והספקים וכתוצאה מכך, גם מבחינה כלכלית.

הפתרון המוצע על ידי מפתחי מערכות CRM כיום הוא גיבוי המידע השמור במערכת על ענן וכך המשתמשים בה יכולים להיות בטוחים, שהמידע שמור ומגובה ותמיד יכולה להיות גישה אליו.

דינמיות

אחד היתרונות הבולטים ביותר של Dynamics 365 בהשוואה למערכות CRM רבות אחרות הוא, שמדובר על מערכת דינמית, אותה ניתן להתאים לצרכים של כל עסק. כלומר, ניתן להתאים את התכונות של המערכת באופן אישי ולהפוך אותה לייעודית לעסק עצמו עם כל הפונקציות הנחוצות לו. כמו כן, במידה ומתקיימים בעסק עצמו שינויים, הדורשים שינויים במערכת, ניתן לעשות זאת ולהתאים אותה מחדש לצרכים המשתנים שלו.

בניית אתרים גאדג'טים וידאו ואנימציה טכנולוגיה רפואית כללי סמארטפונים עיצוב גרפי עסקים וניהול פיתוח אפליקציות פנאי קידום אתרים אורגני שיווק באינטרנט
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גולן טלקום בחבילות ללא תחרות לסטודנטים
מכיוון שיש חברות רבות שמציעות סוגים רבים של חבילות, הצורך לערוך השוואה של מחירים הוא די טבעי ומביא...
קרא עוד »
אוג 28, 2018
למי מתאים שיווק ברשתות חברתיות
בעבר, כאשר היה מדובר על שיווק עסק, היה מדובר על שיווק סטנדרטי על ידי פרסומות, מודעות בעיתון, רדיו ועוד....
קרא עוד »
נוב 24, 2016
השתלות שיניים ממוחשבות – מה חדש בתחום?
בשנים האחרונות התפתח רבות תחום טיפולי השיניים בכלל ותחום שיקום הפה והלסת בפרט....
קרא עוד »
אוק 20, 2015