shadow

האם יש טעם להקים אתר חדש לעסק ללא שיווק או קידום שלא? על שאלה זו ננסה לענות במאמר הבא.

בניית אתר ללא קידום בעצם דומה להשקעה בחנות מטורפת המשתרעת על שטח גדול ומציעה אחלה סחורה, אך ממוקמת בפאתי העיקר או באזור שאף אחד לא מגיע אליו.

לכן, על שיווק האתר צריך לחשוב בראש ובראשונה עוד לפני תהליך הבנייה. למעשה, בניית האתר היא האמצעי ולא המטרה.

לא נכון בכל המקרים…

יחד עם זאת, יש מקרים בהם נרצה לבנות אתר שישמש בתור כרטיס ביקור בלבד. אתרים כאלה נקראים אתרי תדמית. אתרי תדמית לא חייבים להיות מקודמים בגוגל ולא חייבים לקבל המון טראפיק (תנועת גולשים). אבל כאשר אנשים מחפשים את שמכם או שם העסק/חברה שלכם בגוגל – כדאי שתהיו שם.

בניית אתר תדמית

קיראו עוד על בניית אתרים לעסקים קטנים

אין ספק שיש היום הרבה דברים שאפשר לעשות כדי לקדם את העסק שאותו אתם מנהלים, ואין ספק גם שיש צורך לעשות את זה, הכי העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם תחרותי מאוד.

זה לא משנה אם העסק שלכם הוא בתחום של אופנה, צילום או כל דבר אחר, כי בכל מקרה אתם יכולים להיות בטוחים שיש עוד עסקים דומים שאיתם למעשה אתם נמצאים בתחרות ואותם אתם רוצים לנצח. כדאי מאוד שתתחילו גם אתם לנצל את היתרונות שהטכנולוגיה מעמידה לרשותכם.

להלן כמה דרכים לשיווק העסק:

קידום בגוגל

קידום בגוגל מתחלק ל2 סוגים:

  1. קידום אורגני – שיפור מתמיד של האתר במנועי החיפוש על מנת להשפיע על הדירוג שלו בתוצאות הטבעיות של גוגל.
  2. קידום ממומן – המילה הנכונה יותר היא פרסום מכיוון שכל מפרסם שרוצה להופיע בתוצאות הממומנות של גוגל, עליו לשלם לגוגל פר קליק. המחיר נקבע לפי מערכת משוכללת המשקללת את רמת התחרות של כל ביטוי, ביצועי המודעה ועוד פרמטרים רבים ואזקובעת תעריף בהתאם.

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא אמצעי פרסום נוסף לעסקים שתופץ תאוצה מטורפת בשנים האחרונות. פרסום בפייסבוק יכול להתאים הן לעסקים קטנים והן לעסקים גדולים. למעשה, המערכת של פייסבוק גמישה ביותר וניתן לפרסם גם בתקציבים צנועים של כמה מאות שקלים, עם תוצאות יפות – במידה ועושים זאת נכון.

סרטון תדמית כאמצעי לקידום העסק

סרטון תדמית הוא הרבה פעמים הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי רואה ושומע לגבי העסק שלכם או לגבי החברה שאותה אתם מנהלים, ולכן יש לו חשיבות אדירה. מדובר על סרטון מאוד קצר, ובזמן הקצת שיש לכם אתם צריכים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להפוך מפוטנציאלי ללקוח של ממש, לתת לו את המידע הרלוונטי לגבי העסק, ועוד לשכנע אותו שאתם הטובים ביותר. בנוסף, בסרטוני התדמית השונים אתם לא חייבים להשתמש רק באתר האינטרנט שלכם, כי אתם יכולים להציג בעזרתם את העסק גם בכל מיני ישיבות חשובות שאתם מנהלים, ולכן יש להם משמעות אדירה להצלחת העסק.

 

Author

מאיר גודוביץ'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *