איך לעשות את המעבר ממקדם מתחיל למקדם מקצועי ואיכותי יותר?

מקדם מקצועי ואיכותי

אין ספק כי הקידום האורגני הוא תחום מעניין ומאתגר ונחשב לאחד התחומים היותר מהנים לעבוד בהם בתחום השיווק הדיגיטלי. באותה נשימה גם מדובר באחד התחומים המסובכים והקשים שבהם. בעלי עסקים המעוניינים להתקדם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ישימו את מבטחם ואת כספם באנשי מקצוע שהם יכולים לסמוך עליהם ושיכולים לספק להם תוצאות. אי אפשר לקדם את כולם למקום הראשון בגוגל ולכן מקדם אתרים מקצועי ואיכותי יוכל לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון, בין 5 כניסות ביום לאתר ובין 100 כניסות ביום לאתר שלכם, בין לקוח אחד בחודש במקרה הטוב לבין 10-20 פניות ביום של לקוחות באתר שלכם ויותר. איך עושים את המעבר ממקדם מתחיל למקדם מקצועי? זה כמובן לא קורה ביום אחד.

ידע למתקדמים:

כדי להיות מקדם איכותי ומקצועי יותר תצטרכו ללמוד קידום אורגני למתקדמים. כדי לייצר קולה אתם צריכים מתכון, כדי לנתח בעלי חיים תצטרכו ללמוד וטרינריה וכדי לייצר תרופות תצטרכו ללמוד ביולוגיה וכימיה. גם כדי להצליח בקידום אתרים תצטרכו ללמוד קידום אתרים. אומנם מדריכים וידע למתחילים זה בסדר כדי להתחיל אך לא מספיק כדי להתמקצע בתחום. אתם יכולים לעשות את המסלול של ידע למתחילים + הצטרפות לעבודה כשכירים בחברת קידום וכך ללמוד הרבה במסגרת העבודה בחברה. אתם יכולים לשלם עבור קורס אתרים מקצועי ולהכיר דברים יותר לעומק ואתם יכולים לקרוא מדריכים וטיפים למתקדמים ברחבי הרשת. העיקר להעמיק את הידע שלכם. כמו כן כדאי גם להישאר מעודכנים לכל מה שחדש בעולם הקידום האורגני כמו העדכונים של גוגל, מעקב אחר אתרים ופרופילים חברתיים של אנשי מקצוע מנוסים בתחום הקידום ועוד.

שימוש בכלים דיגיטליים מתקדמים:

מקדם אתרים מקצועי חייב להשתמש בכלים שונים כיוון שבלעדיהם הוא לא יכול לבצע עבודת קידום מקצועית פשוטו כמשמעו. הרבה מעבודת הקידום תלויה בכלים שונים, המעקבים אחר התנהגות הגולשים וניתוח נתונים שעוזרים לשפר ביצועים – יהיו בעזרת כלים שונים ואפילו הדוחות ללקוחות יהיו מבוססים מידע בכלים השונים. על כן חייב להשתמש בכלים אלו. חלקם בחינם חלקם יהיו בתשלום, לרוב כדמי מנוי חודשיים//שנתיים. מקדם מתחיל עדיין ללא לקוחות או מספיק לקוחות ולכן אינו ישלם עבור כלים מסוג זה, אולי יוכל להרשות לעצמו כלי אחד לעבוד אתו.

לניסיון אין מחיר:

בסופו של דבר הניסיון הוא מרכיב מכריע בכל דבר בחיים ובכל מקצוע, גם בתחום הקידום האורגני. העבודה מול הלקוחות, לשרוד את העדכונים של גוגל לאורך השנים ולדעת להיערך בהתאם כאשר יש עדכון שכזה ועוד. אלה יהיו אבני הדרך שלכם בהפיכתכם ממקדמי מתחילים למקדמים מקצועיים ומנוסים יותר.

עידן דוידי

עידן דוידי

עידן דוידי הוא בעלת עסק לשיווק דיגיטלי דוידי מרקטינג. עידן מתמחה בקידום ממומן ובפיתוח אפליקציות , בין תחביביו העיקריים הם לחקור וללמוד על טכנולוגיה וטרנדים חדשים. את כל המדריכים והמאמרים באתר הוא כותב בעקבות הרצון לשתף את הידע אשר הוא צובר ועושה זאת בהתלהבות.