shadow

לא מעט בעלי אתרים חשים כי כמות הפניות או הרכישות אשר מתבצעות דרך האתר שלהם היא נמוכה יחסית. אותם בעלי אתרים נדרשים לשפר את ההמרות באתר שלהם בדרכים שונות. אם גם אתם חשים שכמות הפניות או הרכישות דרך אתר האינטרנט שלכם היא קטנה ולא משמעותית, כדאי מאוד שתקראו את  הדברים הבאים מפי Ophir Kendler בנוגע לאופן שבו ניתן לשפר את ההמרות באתר שלכם

מהי המרה

אחוז המרה מציין את היחס שבין כמות הגולשים שנכנסים אל האתר בחודש אל מול כמות הפניות או הרכישות שמתבצעות באמצעות האתר. לפי אחוז ההמרה ניתן לדעת מה מצב הפניות או הרכישות של לקוחות באמצעות האתר ובמידה ומתקבל אחוז המרה נמוך, לטפל בנושא בדרכים שונות. ישנם מספר סיבות לכך שישנה תנועה רבה של גולשים באתר אך פניות או רכישות מועטות באמצעות האתר. בהתאם לאותן הסיבות כדאי לפעול לצורך הגדלת אחוז ההמרה באתר שלכם.

כיצד ניתן לשפר את ההמרה באתר

על פי Ophir Kendler הרי שניתן לשפר את ההמרה בכל אתר באמצעות מספר דרכים:

  1. אופן הצעת המוצר או האופן שבו אתם פונים אל הגולשים לצורך השארת פרטים באתר – ככל שהדרך תהיה דומיננטית, בולטת, ייחודית ואיכותית, כך יש סיכוי גבוה יותר שהלקוח יפנה דרך האתר אליכם או ירכוש את המוצרים אותן האתר מציע
  2. יש לדאוג שהרכישה באמצעות האתר או השארת הפרטים דרך האתר תהיה נוחה, קלה ופרקטית. גולש אשר יתקל בטופס יצירת קשר מורכב או רכישה מורכבת של מוצר כזה או אחר, יוותר על האתר ויפנה למתחריו.
  3. במידה ואינכם יודעים כיצד לבצע את השינויים הנחוצים באתר לצורך שיפור ההמרה, הרי שחשוב מאוד לפנות אל אנשי מקצוע המכירים את התחום היטב, אשר יוכלו לסייע לכם בתחום ההמרה באתר שלכם.

אתר יעיל הוא אתר אשר אחוז ההמרה שלו הוא אחוז גבוה. לכן מציין אופיר Ophir Kendler יש לדאוג לבצע את כל השינויים והשיפורים הנחוצים באתר לצורך שיפור האחוז ההמרה שלו.

 

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *