באופן כללי אני אישית לא ממש מחבב מאמרים מאד ארוכים של 2500 מילים ויותר כי זה פשוט ארוך ועמוס מדי לרוב הקוראים שרוצים ללמוד בשלבים ולעבד את המידע. אני פשוט ממליץ לפצל מאמרים מאד ארוכים כאלה ל 2-3 מאמרים נניח.

מכל מקום, אם אתם כבר כותבים מאמר מאד ארוך של יותר מ-2500 מילים נניח, אני מציע בחום רב להקפיד על 2 הדברים האלה:

  1. תוכן עניינים (Contents) – בניית תוכן עניינים של נניח 5-6 פרקים יכול להקל מאד על הקוראים. על תוכן העניינים כמובן להיות קישורי (קישור עוגן, מה שנקרא גם קישור פנימי תוך-דפי). זה יקל מאד על הניווט ויחסוך זמן לקוראים שלכם שמעוניינים בקריאה סלקטיבית (אם זו רלוונטית להם) כך שהם יבררו ויקרא רק מה שממש נוגע להם שזה ממילא עדיף מאשר שלא יקראו כלום ויצאו מהאתר.
  2. שימוש בתמונות קלילות בין פרקים ו\או חלקים שונים – שימוש מתון בתמונות גורם למאמר הארוך להיראות "קצת פחות ארוך" כזה שדווקא כן אפשר "לקרוא באופן טבעי בשלבים". בפועל אדם באמת יכול להשתמש בתמונה ייחודית כסימנייה לקריאה מאוחרת יותר. בלוגים רבים משתמשים בתמונות במאמרים ארוכים מאד. תוכלו לשים תמונה בכל סוף פרק נניח.רעיונות שיווקיים וקופירייטינג

בכל מקרה, טיפול במאמרים גדולים כאלה של 2500 מילים ויותר שמביאים לעתים המון גולשים ושהם מאד עדינים מבחינת קידום אתרים בגוגל שאתם רוצים לשפר קצת ולעשות להם אופטימיזציה, עדיף שייעשה עם כותב תוכן מקצועי מומחה קידום אתרים. פנייה לאיש מקצוע כזה שהוא בעל ידע בפיתוח תוכן אינטרנטי ושפת HTML יסייע להבטיח שהמאמרים מוגשים על הצד הטוב ביותר הן לקורא והן לרובוטים של מנועי החיפוש אשר סורקים את האתר.

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *