shadow

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, עימה מתקדמת אחת הבמות האפקטיביות ביותר עבור קידום עסק, האינטרנט. בעבר כאשר האינטרנט היה עוד בחיתוליו או לפני שבכלל היה קיים, העסקים השונים ניסו את מזלם בפרסום בעיתונות, ברדיו או בטלוויזיה.

קידום אתרים אורגני בגוגל ושיווק באינטרנט

קהל היעד לא היה ממוקד, המסרים היו נשלחים לכמה שיותר ערוצים, אך ללא התחשבות בקהל יעד ספציפי. כיום, עם עמדתו הגבוהה של האינטרנט, ניתן לבחור קהל יעד ספציפי אליו יגיע המסר ובכך לחסוך זמן וכסף. אחד ממנועי החיפוש היעילים בעולם נקרא גוגל, דרכו ניתן להעביר מסרים לנמענים ולהתמקד בקהלים שמתאימים למוצר. מיום היוולדו של האינטרנט העולם הפך להיות קטן וזמין לכל אחד ואחת. מעין כפר גלובאלי בו האינטרנט הוא המנצח והשולט על המסרים. כעת שהכול זמין וקל, ניתן לפרסם מוצרים בישראל לאנשים הנמצאים בסין וההפך.

כיצד זה עובד?

כפי שנאמר, מנוע החיפוש של גוגל יעיל ופופולארי בעולם עבור חיפוש כל דבר אפשרי שקיים, או אפילו שאינו קיים. במידה ונמען מקליד את המילים "גן אירועים", הוא יצפה למצוא גני אירועים בהם ניתן לקיים אירוע. קרוב לוודאי שהוא ימצא את מבוקשו כבר בעמוד הראשון או השני ויפסיק את החיפוש, לכן אותם אחראים על קידום האתרים השונים, אמורים להתאמץ בכדי להגיע לעמוד הראשון. בשביל להיות אחד מהראשונים ולהוביל בפרסום, יש צורך להתנהל על ידי קידום אתרים אורגני בגוגל. ניתן להשקיע בקידום ממומן, קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש או בשניהם, בכדי להוביל את האתר לתוצאות טובות ולפרסום רחב יותר.

מהו קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני מתייחס ללינקים שנמצאים במרכז כל עמוד של החיפוש, כאשר הלינקים שנמצאים בצידי העמוד מתייחסים לקידום ממומן, בשבילו הלקוח משלם סכום שנקבע מראש על כל הקלקה של הנמען על הלינק. קידום אתרים אורגני בגוגל עובד על ידי אלגוריתם אשר מדרג את האתרים על ידי זמן השהות של הגולש באתר, איכות התוכן של האתר, כמות הקישורים, איכות הקישורים, תדירות של הכניסות לאתר ועוד. בכדי לשווק היטב את האתר שלכם, חשוב לבחור במקדם אתרים מקצועי ומיומן שיידע כיצד לנהל את האתר והאופציות שלו, בכדי שיגיע למקום הראשון בחיפוש.

Author

מאיר גודוביץ'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *