כתיבה שיווקית באנגלית

כתיבה שיווקית באנגלית דורשת התמצאות מיוחדת. מלבד היכולת להתנסח בבקיאות, חשוב לדעת כיצד להעביר מסרים בצורה נכונה ולהחזיק אוצר מילים נכון באנגלית שיכבוש את לב הלקוח שקורא את הטקסט. אז בכל הנוגע לכתיבה שיווקית באנגלית, מהם הדגשים שיש לשים אליהם לב? המומחים של BEA מסבירים.

כיום ישנן חברות רבות שזקוקות לכתיבה שיווקית באנגלית, חברות אלה זקוקות לניסוחים קצרים אך קולעים של טקסטים באנגלית, ולטקסטים חשיבות עצומה ומכרעת בהם כל מילה חשובה. על מנת לבחור בחברה טובה לכתיבה שיווקית יש לשים לב לכמה דגשים:

שימו לב כי החברה יכולה להפיק לכם את התועלת שאתם זקוקים לה – חשוב שהחברה לכתיבה שיווקית באנגלית או הכתב שאתם שוכרים יכול לתת לכם את התועלות שאתם זקוקים להן. התוכן באנגלית עליו להיות מדויק, מושך ואינטראקטיבי ועליו לקלוע לצרכים שלכם. חשוב שהתוכן יענה על הצרכים שלכם ויעביר את המסר ללקוח בצורה הטובה ביותר.

לפני כתיבת תוכן שיווקי לאתר, כדאי שתבדקו אם אתם מרוצים מהאתר הנוכחי או אולי כדאי לבנות אתר חדש.

מיקוד המסרים – עוד חשוב שהמסר יהיה ממוקד. כתיבה שיווקית באנגלית ממוקדת הרבה יותר מכתיבה בעברית. כתיבה שיווקית בעברית סלחנית הרבה יותר  מכתיבה באנגלית ויש בה מקום להוספת רגש וסנטימנטים. כתיבה באנגלית היא יותר ממוקדת, עניינית וחותרת למטרה. חשוב כי הכתיבה תהיה פשוטה, ללא מניירות מיוחדות.

כתיבה שמדברת בנקודות – כתיבה שיווקית באנגלית פעמים רבות נכתבת בנקודות. כאשר מעבירים את המסר בנקודות קל יותר להגיע לליבו של הלקוח. כתיבה מסוג זה, מתאימה יותר לקורא והיא ממקדת אותו במסר. עוד באותו נושא – אולי אתם צריכים קופירייטר?

הנעה לפעולה – כתיבה שיווקית באנגלית עליה להניע לפעולה ממש כמו כתביה שיווקית בעברית. חשוב כי הכותב יניע כל הזמן ליצירת קשר דרך השארת פרטים באתר, רכישה או יצירת קשר ישיר.

אולי יעניין אתכם גם – פרסום באאוטבריין

קופירייטינג

למה חשוב לשים לב בבחירת כתב שיווקי באנגלית?

כאשר אתם בוחרים את האדם שכותב את התוכן יש לשים לב כי הוא מחזיק את היכולות הבאות:

אנגלית בשפת אם – חשוב כי לאדם שכותב את התוכן השיווקי באנגלית תהיה אנגלית בשפת אם. חשוב כי הוא יכיר את השפה האנגלית על בוריה וידע אותה ברמת שפת אם ולא ברמת תיכון או אוניברסיטה.

ידיעת העגה והמונחים המקצועיים באנגלית – עוד חשוב כי האדם שכותב את התוכן יכיר את השפה המקצועית הקשורה למקצוע שעליו הוא כותב את התוכן. ידיעת העגה תסייע מאד לכתוב תוכן מקצועי ונכון.

הכרת עולם התוכן של הלקוח הפוטנציאלי – מוטב שכותב התוכן ידע להכיר את עולם התוכן של הלקוחות וידע להיכנס לראשם. בצורה זאת הוא גם ידע להעביר להם את המסרים בצורה טובה יותר.

BEA הינה חברה המספקת שירותי כתיבה שיווקית באנגלית. לחברה צוות כתבים מקצועיים העומד לרשותכם לכל צורך.

פרט לתוכן שיווק מה עוד נצטרך בשביל לעשות שיווק באינטרנט?

 

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *