shadow

כל בעל עסק יודע שהאינטרנט הוא הכול. ברגע שהוא מצליח לבנות אתר אינטרנט איכותי ומעוצב, הוא פותח לעצמו פתח לעולם הגדול. בזכות אתר אחד יכולים הלקוחות להיכנס לקישורים המובילים לתשלום או להשארת פרטים וליהנות משירות מהיר ואיכותי. אך כדי שהאתר יעלה לאוויר למקומות הראשונים בגוגל, יש צורך לעבוד היטב על הקידום, ובין השאר לכתוב תוכן לאתרי אינטרנט.

להכיר הין סוגי הכתיבה השונים

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט צריכה להיות איכותית, בעלת ערך והעיקר – להתאים לצרכיו של הגולש. אלה כמה סוגי כתיבה שכדאי להכיר:

  • כתיבה אינפורמטיבית – כשמה כן היא, זוהי כתיבה הנותנת מידע לגולש. יש בה פחות משפטים שיווקיים ויותר משפטים ענייניים שנועדו לתת מידע על הלקוח. ניתן לכתוב מאמרים אינפורמטיביים במגוון רחב של נושאים: רפואה, עריכת דין, ראיית חשבון, רפואה משלימה ועוד.
  • כתיבה שיווקית – זוהי כתיבה נפוצה מאוד והיא נועדה לקדם את האתר ולגרום ללקוח לרכוש את המוצר המסוים. לפני כתיבה זו מבצעים חקר מילות מפתח ומשלבים משפטים המעודדים את הלקוח לרכוש את המוצר או להירשם לשירות.
  • כתיבה לחנות אלקטרונית – כתיבה שיווקית המותאמת יותר לרכישת מוצרים באתר. היא כוללת תיאור מפורט של המוצרים, ומעודדת את הגולשים לבצע רכישה.

מתאימים לקהל היעד

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט צריכה להתאים לקהל היעד אשר אליו פונים. כאשר הלקוח מרגיש כי מדברים אליו דרך התכנים, הוא נשאר זמן רב יותר בתוך האתר, מתחבר לתכנים ולמוצרים ומבצע רכישה. כך למשל, אם אתם משווקים שמלות קיץ, כדאי לפנות לקהל נשי, ואם אתם מספקים שירותי רנטגן עד הבית, מומלץ לפנות לקהל המבוגר יותר. מעבר לכתיבת תכנים מותאמת ואיכותית, חשוב שיהיה ניווט מהיר ונוח באתר. כך הגולש יוכל לנווט בין התכנים ולהגיע לעמוד הרצוי.

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *