עולם השיווק הדיגיטלי רווי בכל כך הרבה תחומים ותתי תחומים שונים שכדי לשחק במגרש המשחקים של האינטרנט אתה צריך להיות שחקן ממש טוב. אם אתה לא כזה – כדאי שתשכור מישהו שהוא כן יכול לספק לך את התוצאות הדרושות במחיר שאתה יכול לעמוד בו. אפ מרקטינג – שיווק דיגיטלי מספקת שירותי שיווק באינטרנט לחברות ובתי עסק מתחומים שונים ומגוונים ותשמח לספק לך השירות בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

אפיון העסק וקהל היעד:

תחילה יש לאפיין את העסק וקהל היעד שלו. אפיון העסק כולל לא רק את הרקע וההיסטוריה של העסק אלא גם את העתיד שלו. מהו החזון של העסק? מה המסרים שהעסק רוצה להעביר לקהל שלו? מיהו הקהל שלו? באיזה גיל הקהל? היכן הוא נמצא גיאוגרפית? האם ניתן להגיע לקהל הזה באמצעות האינטרנט? כנראה שכן.

בחירת ערוצי השיווק ובניית תכנית עבודה:

לאחר אפיון העסק וקהל היעד יהיה צורך להכין תכנית שיווק מקצועית שתעמוד בתקציב הלקוח. הדבר הראשון שנצטרך לחשוב עליו הוא היכן באינטרנט ניתן למצוא את קהל היעד הפוטנציאלי של העסק? ישנם מיליוני גולשים ישראלים הפוקדים את האינטרנט ביום: ברשתות החברתיות, בגוגל, באתרים שונים, אתרי חדשות, פורטלים, יוטיוב ועוד. היכן נמצא הקהל שלנו?

לכל אחד מערוצי השיווק שהזכרנו ישנם אנשי מקצוע, מומחים, מדענים, בתי עסק ואנשים רבים המעורבים בו. ישנם אנשים המתפרנסים רק באמצעות שיווק באחד הערוצים הללו וכל אחד מהם הנו עולם ומלואו ודורש המתמקצעות נפרדת. הפעילות בכל ערוץ צריכה להיות מסיבית ולכן בעת הכנת תכנית השיווק יש לקחת בחשבון את כמות העבודה הנדרשת ולחשוב אולי כדאי לצמצם את הפעילות לערוץ שיווק אחד או שניים בהתחלה ולא להתפזר על ערוצים רבים אם התקציב אינו מאפשר זאת.

התאמה למובייל:office-2717014__340[1]

לפחות חצי מהגולשים כיום עושים זאת דרך הסמארטפון ולכן אם אתם רוצים להיות שחקן דומיננטי באינטרנט אתם רוצים להתאים את כל התשתיות שלכם (אתרים, דפי נחיתה ועוד) למובייל. התאמה רספונסיבית זו תעלה לכם קצת כסף אם איננה קיימת בתבנית בה בניתם את האתר אולם השקעה זו תהיה חיונית הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

צרו קשר כעת עם אפ מרקטינג – שיווק דיגיטלי, והבטיחו לעצמכם שירות נאמן, מקצועי ואיכותי

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *