shadow

לכל אחד מאיתנו יש יכולת לנצל את האינטרנט לצרכים האישיים שלו, ובמיוחד אם מדובר על צרכי שיווק. כשמדברים על רכש מדיה מדברים על אופציות שונות שביניהן ניתן לבחור, בין אם זה קמפיין שיווקי שכולל את השיטה של PPC או כל שיטה אחרת.

עם זאת, רגע לפני שאתם הולכים ומוציאם הרבה יותר מידי כסף על קידום באינטרנט כדאי שתבינו את המהות שלו כדי שתוכלו לבדוק האם הוא הכרחי לכם. אתם יכולים להיות בטוחים שזה שאתם מנהלים אתר אינטרנט זה טוב ויפה, אך אם לא תדאגו לקדם אותו הרי שזה לא ייתן לכם דבר. ממש כפי שבעבר אנשים רצו שהשם שלהם יופיע ראשון בדפי זהב, כך היום כולם רוצים להופיע בעמוד הראשון של גוגל, ויש לא מעט דרכים לעשות זאת.

רכש מדיה

בחירת הרכש המתאים

מהו רכש מדיה? רכה מדיה, או באנגלית Media Buying, היא למעשה קניית שטחי פרסום, או יותר נכון – השכרת שטחי פרסום, שכן הפרסום מופיע כל עוד משלמים. זה קונספט הפוך מקידום אורגני למשל, שהוא תהליך לטווח ארוך יותר בו אין תשלום ישירות לחברה כמו גוגל או פייסבוק.

 

בתחום של רכש מדיה קיימות מספר אופציות מעניינות כמו:

  1. PPC שיטה שבה רק אם אדם לחץ על המודעה שלכם תשלמו.
  2. תשלום לפי זמן – המחיר כאן נקבע על פי השאלה כמה זמן המודעה שלכם תופיע בפורטל שבה היא מפורסמת.
  3. עלות להפעלה – אתם משלמים רק עבור אדם שעשה פעולה כמו השארת פרטים וכדומה

כפי שאתם יכולים לראות, יש שיטות שונות ועלויות שונות לכל רכש מדיה, כך שברור מדוע אתם מתלבטים ומדוע אתם רוצים לבחור את השיטה שתהייה כמה שיותר טובה עבורכם. על מנת שתוכלו לעשות זאת  ועל מנת שתצאו כמה שיותר מרוצים מכל העניין, כדאי יהיה לפנות אל המומחים בתחום. מי שיש לו ניסיון וידע בתחום הזה יוכל לא רק להכין עבורכם את קמפיין הפרסום אלא גם יעזור לכם להבין כמה זה יעלה לכם, ולכן מומלץ לפנות אל המקצוענים.

 

Author

מאיר גודוביץ'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *