shadow

פייסבוק עברה לא מזמן 2 מיליארד משתמשים בפלטפורמה. בעוד עסקים רבים משתמשים בפלטפורמות חברתיות אחרות לצרכי שיווק, פייסבוק ממשיכה להיות הפלטפורמה הטובה ביותר לשיווק. פרסום ממומן בפייסבוק בשילוב יחד עם פוסטים אורגניים, נותנים לעסקים המון חשיפה והשפעה. אם העסק שלכם לא משתמש בפרסום בפייסבוק על מנת לייצר מכירות, אז אתם מפספסים הזדמנות עצומה.

למה אתם לא יכולים להתעלם מהפרסום בפייסבוק

פייסבוק התחילה כדרך עבור אנשים להתחבר ברמה האישית. מאז השקת הפלטפורמה בשנת 2004, הרשת בנתה ושמרה קהילה ענקית. הקהילה הזו נותנת לעסקים מידע חשוב מאוד לגבי הקהלים שלהם ומספקת הזדמנויות לפרסום ממומן ואורגני יחדיו.

פרסום בפייסבוק

תמונה: ShutterStock

תשקלו את הסיבות הבאות לעובדה שאתם לא יכולים להסתמך רק על חשיפה אורגנית בפייסבוק יותר:

  1. החשיפה האורגנית הולכת ויורדת. עסקים השתמשו בהצלחה רבה בחשיפה אורגנית בפייסבוק במשך שנים. היות ופייסבוק ממשיכים להתאים את הניוזפיד ויותר עסקים מתחרים על המקום שלכם – ככה יורדת החשיפה לעמוד שלכם. האלגוריתם שבו משתמשים בפייסבוק מעריך תחומי עניין, תזמון, ביצועי היותר, סוג הפוסט, איך הוא מתפקד כרגע ועוד פקטורים רלוונטיים. מספר מוגבל של עסקים מופיעים בניוזפיד של המשתמשים, מה שהופך את הפרסום בפייסבוק לאסטרטגיה מבטיחה לקבלת החזר השקעה מעולה.
  2. המודעת בפייסבוק נותנות לעסקים את האפשרות לטרגט בדיוק את הקהל שלהם על מנת לקבל תוצאות טובות יותר. אפשרויות הטרגוט עצומות, בחירת הקהל על פי נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, מיקומים ועוד. ככה למעשה עסקים יכולים להשיג לידים חמים הרלוונטיים לכל קמפיין.
  3. החזר ההשקעה האפשרי הוא גבוה מאוד. על מנת להמשיך להצדיק פרסום ושיווק דיגיטליים, עסקים חייבים לקבל החזר השקעה מעולה. בעוד שההחזרים משתנים בין עסקים שונים ואסטרטגיות שונות, עסקים קטנים וגדולים יכולים לבצע אופטימיזציה לקמפיינים שלהם על מנת לשפר את אחוזי ההמרה. הפתרון ההדרגתי הזה מאפשר לעסקים להתחיל עם תקציב נמוך ולהגדיל את התקציב בהמשך – כתוצאה מכך להגדיל את החשיפה, לעודד המרות, לייצר לידים חמים, ולהשתמש ברימרקטינג על מנת לשמר ולסגור לקוחות.
  4. עסקים רק מרוויחים מהמלצות ברשתות החברתיות. עם מודעות אופטימליות המתאימות גם למובייל וגם למחשב הנייח, אתם יכולים לקבל תוצאות מעולות עם הזמן. בנוסף לטרגוט המדויק, משתמשים יכולים בעצמם להשפיע ולעזור לכם בפרסום. שיתופים, דיונים והמלצה על מוצרים לאנשים אחרים יכולים להגביר את החשיפה שלכם לכל מודעה.
  5. תמדדו ותבצעו אופטימיזציה על הדרך. הפלטפורמה הידידותית למשתמש נותנת לעסקים את היכולת לעקוב אחרי התוצאות של הקמפיינים ולבצע את ההתאמות הנדרשות לצרכי ייעול. הוצאת דוחות, זיהוי ההשפעה של כל מודעה, ושיוני הגישה על מנת לקבל תוצאות טובות יותר. עסקים בכל הגדלים יכולים להשתמש במספר כלים על מנת ללמוד יותר על הפרסום שלהם, מה מצליח יותר ומה פחות.
  6. המתחרים שלכם בוודאות מפרסמים בפייסבוק. יותר מ-3 מיליון עסקים ברחבי העולם מפרסים בפייסבוק על בסיס קבוע למטרות חשיפה, ייצור לידים והמרה של הלידים ללקוחות מלשמים. הסיכויים מלמדים שכנראה גם המתחרים שלכם משתמשים בפייסבוק ופשוט לוקחים לקוחות פוטנציאליים שלכם.
  7. הפרסום בפייסבוק לא הולך לשום מקום. כל עוד יהיו אנשים שמתחברים לפייסבוק מדי יום וצוות המפתחים הענק בפייסבוק ימשיך להשקיע בכלים שיווקיים יצירתיים וידידותיים למשתמש – יהיו תוצאות טובות, גם עבור עסקים וגם עבור משתמשים פרטיים.

פייסבוק ממשיכה לשחק תפקיד חשוב בשילוב בין קהילה ועסקים. בין אם אתם משווקים לנישה מסוימת או לקהל רחב, אתם יכולים להשתמש בפלטפורמה שמציעה פייסבוק על מנת להגשים מטרות שיווקיות, פרסומיות ומכרתיות. תחקרו את הפלטפורמה ואת הצד הפרסומי שלה או שתשכרו את שירותיו של משרד פרסום מקצועי המתמחה בפרסום בפייסבוק בכדי ליצור, למדוד ולשפר קמפיינים ברשת החברתית הגדולה בעולם.

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *