עיצוב לוגו

עיצוב לוגו

היום כבר לא ניתן להחזיק עסק ללא לוגו מעוצב בצורה מקצועית ואיכותית. חשוב לזכור כי בסופו של יום, העסק שלכם חייב לשווק את עצמו, אחרת הוא לא יצליח לעמוד בתחרות הקשה שקיימת היום בתחום. אומנם נכון כי כל אחד יכול לעצב לעצמו לוגו, אך כדאי לזכור כי ישנו הבדל בין לוגו מקצועי לבין לוגו חובבני. עיצוב לוגו שנעשה בצורה מקצועית למשל, נועד כדי למשוך לעסק קהל יעד מסוים. ישנה משמעות לכל אחד מפרטי הלוגו השונים, החל מהצבע של הלוגו ועד לשימוש בגרפיקה מסוימת, איור ספציפי וכדומה. ברוב הפעמים, הלוגו של העסק משפיע על הרושם הראשוני שנוצר אצל הלקוח, לכן חשוב לשים עליו דגש מיוחד. מדובר על חלק מהותי ממיתוג העסק, לכן חשוב לבחור את האדם הנכון לצורך עיצוב הלוגו.

כל מה שחשוב לדעת לגבי עיצוב לוגו

קודם כל, חשוב להבין כי הלוגו של העסק מופיע כמעט בכל מקום, החל מכרטיס הביקור של העסק ועד לאתר האינטרנט, האריזה של המוצר וכמובן בכל החומרים השיווקיים של העסק. מסיבה זו בדיוק, הלוגו חייב להיות מדויק למסר השיווקי של העסק והוא אמור לשקף את התמצית של הערכים בהם דוגל המותג שלכם. ישנם גורמים שונים שיש להקפיד עליהם בזמן עיצוב הלוגו, כמו למשל הצורך לשמור על פשטות. לוגו פשוט ייקלט מהר יותר בתודעת הלקוחות, לכן הם יוכלו לזהות אותו בקלות ולהבין את המסר שלו. הלוגו אמור להעביר את ערכי הליבה של העסק לאורך זמן, ללא קשר לטרנדים חולפים ומשתנים. מעבר לכך, הלוגו חייב להיות יצירתי, הוא אמור לשלב צבעים וגרפיקה מעניינת, על מנת לסייע לצרכנים לזכור אותו לאורך זמן. המטרה היא ליצור לוגו זכיר שניתן יהיה לזהות בכל מקום ובכל גודל, מסיבה זו בדיוק, הוא חייב להיות ייחודי ומיוחד, על מנת לבלוט על רקע שאר העסקים. כמובן שחשוב להתאים את הלוגו ללקוח, היות ולוגו שיתאים למסעדה לא יתאים לעורך דין למשל. לכן יש צורך ליצור את הלוגו כחלק מתהליך מיתוג שמושקע בו זמן, מאמץ ותכנון אסטרטגי.

עידן דוידי

עידן דוידי

עידן דוידי הוא בעלת עסק לשיווק דיגיטלי דוידי מרקטינג. עידן מתמחה בקידום ממומן ובפיתוח אפליקציות , בין תחביביו העיקריים הם לחקור וללמוד על טכנולוגיה וטרנדים חדשים. את כל המדריכים והמאמרים באתר הוא כותב בעקבות הרצון לשתף את הידע אשר הוא צובר ועושה זאת בהתלהבות.