shadow

רוב האנשים אינם יודעים מהי שפה גרפית ועד כמה היא זו שאחראית על כל המיתוג/התדמית של אותו עסק או מוצר שמוצג באתר. סטודיו לעיצוב שנחשב כמקצועי בתחום תמיד ישים דגש על השפה הגרפית וידע כיצד להסביר ללקוחותיו אודות החשיבות הגבוהה של השפה הגרפית.

מהי שפה גרפית?

שפה גרפית כוללת בתוכה חוקים גרפיים ויזואליים שמשמשים למיתוג חברה או מוצר אותה היא מחליטה לשווק. מעצב אתרי האינטרנט חייב לייצר הרמוניה/אחידות בין כל אותם אלמנטים ויזואליים עליהם הוא מחליט באתר של הלקוח.

חברה לבניית אתריםאלמנטים אלו יכולים להיות הלוגו הקבוע של החברה, גופנים קבועים, הצבעים בהם משתמשים באתר וכל אלמנט ויזואלי באתר. האחידות חשובה מאוד על מנת לייצר הרמוניה ויזואלית באתר ולספק את אותה אווירה בה מעוניינים. בנוסף, אחידות מאפשרת הבלטה של דברים מסוימים באתר בצורה ברורה יותר. בנוסף, חשוב מאוד לקחת בחשבון שלא רק כל האלמנטים באתר האינטרנט צריכים להיות בעלי מראה שמזוהה אחד עם השני, אלא גם כרטיסי הביקור של  החברה, נייר המכתבים, מעטפות הדואר, הברושורים ועוד. אדם שיפתח את האתר או את הקלסתר שקיבל מהחברה צריך לשייך שמדובר באותם אלמנטים גרפיים ולכן מדובר על אותה חברה או מוצר.

חשיבות השפה הגרפית

לשפה הגרפית יש חשיבות גדולה מאוד. כאן הסטודיו לעיצוב אתרים יבחר עבור אותה חברה ששוכרת את שירותיו את כל האלמנטים הוויזואליים שמאפיינים אותה או את מוצריה וייצור קישור מותגי ברור בין הדברים. האלמנטים הגרפיים תמיד יזכירו אחד את השני ובכך יאפשרו ללקוח או למתעניין לעשות את  הקישור הנכון לחברה או למוצר. כאשר אין קורלציה הין האלמנטים הגרפיים של המוצרים הפרסומיים של החברה, הלקוחות הפוטנציאליים לא ישייכו בין החברה למוצריה ולכן יהיה כאן פספוס ובזבוז מיותר של כסף.

מידע נוסף תמצאו באתר של אתי קלדרון – סטודיו לעיצוב גרפי

Author

מאיר גודוביץ'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *