קידום באינסטגרם – איך מתחילים

אם אתם רוצים לפתוח ערוץ שיווקי חדש לעסק שלכם או שהבנתם שהקהל שלכם נמצא בעיקר באינסטגרם, מזל טוב. אינסטגרם היא רשת חברתית שלגמרי יכולה להביא המון לקוחות לעסק שלכם בהמון תחומים שונים.

אולם כמובן שלכל רשת חברתית יש את האופי שלה. מה שעובד בפייסבוק, לא יעבוד באינסטגרם, וכן להיפך. האווירה שונה, אנשים משתפים דברים אחרים ואתם צריכים להתחבר לאווירה הזו.

אז איך מתחילים קידום באינסטגרם? איך זה עובד? והאם זה באמת שווה את הכסף שלכם? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

קידום באינסטגרם:

כדי להתחיל לקדם באינסטגרם אתם צריכים לדאוג שיהיה לכם חשבון פייסבוק פעיל וחשבון מודעות. הפעלת מודעות באינסטגרם קורות דרך פייסבוק והמערכת לפרסום היא אחת. מה זה אומר? שאת כל ההגדרות למודעות שלכם, גודל, מה יהיה במודעה וכדומה, את כל העבודה הזו תעשו ממערכת הפרסום של פייסבוק.

כמובן אין לבלבל בין השניים וגם אם יש לכם קמפיין בפייסבוק אתם לא יכולים להשתמש בו באינסטגרם ללא התאמה. כלומר, אתם בוודאי יכולים, אבל זה ממש לא מומלץ.

באינסטגרם ויז'ואל עובד יותר טוב כאשר בפייסבוק תמונה אותנטית תמשוך יותר תשומת לב. בשלב הראשוני מה שאתם רוצים לעשות זה להבין את הקהל שלכם בצורה הטובה ביותר.

אתם צריכים לראות איזה נושאים מדברים אליו, במה הוא מתעניין ובכלל, לדעת מיהו. על ידי הקמפיין תוכלו ללמוד נתונים רבים אודות הקהל שלכם. מי מתעניין בנישה שלכם, במוצר שלכם, באלו דברים נוספים הוא מתעניין, האם יש קשר.

ככל שתכירו את הקהל שלכם בצורה יותר עמוקה, ממש כמו שאתם מכירים אח או אחות, ככה סיכויי ההצלחה של הקמפיין יהיו גבוהים יותר.

 

מוזמנים לפנות למשרד פרסום מומלץ בדיגיטל.

עידן דוידי

עידן דוידי

עידן דוידי הוא בעלת עסק לשיווק דיגיטלי דוידי מרקטינג. עידן מתמחה בקידום ממומן ובפיתוח אפליקציות , בין תחביביו העיקריים הם לחקור וללמוד על טכנולוגיה וטרנדים חדשים. את כל המדריכים והמאמרים באתר הוא כותב בעקבות הרצון לשתף את הידע אשר הוא צובר ועושה זאת בהתלהבות.