סרטי דתמית

עולם העסקים נע כל הזמן קדימה, הוא  מתחדש כל הזמן ופורץ גבולות אל מתחמים חדשים. אחד החידושים הגדולים ביותר בעולם העסקים כיום הוא השימוש שעושים בסרטים בכדי לשווק את המוצר, בכדי לחדש, בכדי לעניין את הקהל, בכדי להעביר מסר ובכדי לעשות עוד עשרות דברים. כך כל חברה מהכבדת את עצמה מפיקה סרט העוזר לה לשווק את עצמה ולהגיע לקהלים חדשים. אין ספק כי הסרטונים המופקים חייבים להיות ברמה הגבוהה ביותר ולעניין את קהל הלקוחות בצורה דרמטית בכדי להבטיח כי אנחנו נהיה מרוצים מהאיכות של הסרט ובכדי להבטיח כי הסרט יהיה מוצלח.

מה ההבדל בין סרטי תדמית לסרטי מוצר?

אך כאשר אנחנו מפיקים סרט אנחנו יכולים להפיק אותו במגוון גדול של דרכים. בין הסרטונים הנפוצים ביותר שיש ניתן להזכיר סרטי תדמית וסרטי מוצר. מה ההבדל בין השניים? סרט תדמית נועד לדבר על החברה שלכם בכללותה ולהסביר על המסר שלה ועל החזון שלה. לעומת זאת סרט מוצר נועד להסביר על מוצר ספציפי של החברה שלכם ולהבהיר מדוע הוא המוצר הטוב ביותר. לכל אחד מהסרטים הללו יש יתרונות והם מתאימים לפן אחר של הפקת סרטים. סרט תדמית מתאים לחשיפת העסק שלנו בפני קהלים רחבים שפחות מכירים אותו, לעומת זאת סרט מוצר מתאים לחשיפה ספציפית של המוצר שלנו בפני קהלים גדולים.

כיצד נדע איזה סרט עלינו לעשות?

אז כיצד נדע מהו הסרט המתאים לנו? כיצד נחליט בין הפקת הסרטים השונה. התשובה היא שראשית אנחנו יכולים להפיק שני סרטים, גם סרט תדמית וגם סרט מוצר. אך לא לכול החברות יש תקציב להפקת שני הסרטים ואנחנו בהחלט יכולים להחליט כי אנחנו מעוניינים רק בהפקה של סרט אחד. בשלב זה בכדי לברור בין הסרטים אנחנו צריכים לעשות סיעור מוחות יחד עם החברה המפיקה את הסרטים ולהחליט מהו הסרט המתאים ביותר לנו. עלינו לחשוב על כל השיקולים השונים בכדי לבחור את הסרט הטוב ביותר ולחשוב מהו הסרט שיביא לנו הכי הרבה חשיפה והכי הרבה רווחים.

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *