האם קידום אורגני מתאים לכולם

אם נתקלתם בעסק שמקודם היטב בגוגל, אתם בטוח חושבים שבעל העסק הזה עשיר, זה בהחלט יכול להיות נכון.

גוגל יכול להזרים לעסק תנועה אדירה תוך כדי שהוא משאיר אבק למתחרים. אולם כמובן שלא מספיק בשביל זה להיות מקום ראשון בגוגל, הגולשים צריכים לראות שהאתר שונה באופן מהותי מכל האתרים אחרים. בין מבחינת איכות התוכן, המקצועיות, הנראות.

האמת היא שעם ערמות התוכן הלא מועילות שקיימות היום באינטרנט, זה לא קשה, אבל עדיין צריך לדעת לעשות את העבודה הנכונה או לקחת מקדם אתרים אורגני שיעשה זאת בצורה מקצועית.

אבל שאלת השאלות היא האם קידום אתרים אורגני מתאים לכולם? האם בכל תחום גוגל יספק לכם את התוצאות שאתם רוצים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

קידום אורגני – למי זה מתאים:

אפשר לומר שקידום אורגני מתאים לרוב התחומים, אולם לא לכל התחומים. למה? הסיבה היא פשוטה. קידום בגוגל מבוסס על שאילתות של גולשים. זה אומר, בעצם שהגולשים מחפשים מידע בתחום מסוים והאתר שלפי גוגל כתב בצורה הטובה ביותר, יוצג ראשון בראש התוצאות.

אולם לא בכל הנושאים יש שאילתות של גולשים. הרבה מהתחומים חזקים יותר ברשתות החברתיות. אולם גם תחומים כמו שיטות ריפוי שונות, יכולות לעשות עבודה יפה בגוגל על ידי כתיבה של נושאים קשורים ואז לחשוף את הגולשים למוצרים הייחודיים של אותו עסק.

הרעיון הוא באמת ליצור עולם תוכן שקשור לעסק ועל ידו להיות מקודם.

אולם אם כבר מדברים על השקעה, לפעמים הרבה יותר נכון, בתחומים כאלו למשל, להשקיע יותר ברשתות החברתיות על ידי בניית קהילת עוקבים או קהילות פעילות עם שאלות ותשובות.

התנועה האורגנית ברשתות נחשבת איכותית ביותר בדיוק כמו הקידום בגוגל.

עידן דוידי

עידן דוידי

עידן דוידי הוא בעלת עסק לשיווק דיגיטלי דוידי מרקטינג. עידן מתמחה בקידום ממומן ובפיתוח אפליקציות , בין תחביביו העיקריים הם לחקור וללמוד על טכנולוגיה וטרנדים חדשים. את כל המדריכים והמאמרים באתר הוא כותב בעקבות הרצון לשתף את הידע אשר הוא צובר ועושה זאת בהתלהבות.