חברת השמה להייטק – איך עובד תהליך ההשמה בפועל

חברת השמה להייטק

תהליך השמה להייטק איננו תהליך אחיד, איננו תהליך חד גוני. מן הסתם, עולם ההייטק מכיל מקצועות ותחומים רבים, לכן בכל תחום ובכל מקצוע, אנחנו נראה שיטת השמה אחרת. אך בעיקרון תהליך העבודה מול חברות השמה בתחום, הוא יחסית דומה, אפשר לאפיין אותו בצורות דומות, אחידות.

לפני שאנחנו נסביר כיצד זה מתבצע בפועל, חשוב להדגיש, אנחנו בוחרים עם איזו חברת השמה להייטק לעבוד על פי מה שהיא יכולה להציע לנו. בין אם זה על פי הצוות המקצועי שעומד לרשותה, על פי מקורות המידע שקיימים אצלה, על פי מסלולי הפרסום והשיווק שלה, ועל פי כלים אחרים שיכולים להשפיע עלינו כך או אחרת בתהליך הסינון והגיוס.

אנחנו כמובן צריכים להחליט, מה העסק שלנו צריך, מה הוא רוצה, בשביל שאנחנו נוכל לגייס את העובדים הטובים ביותר עבורנו. אנחנו גם צריכים להחליט, איזה תקציב אנחנו רוצים להשקיע בכך. סביר להניח שאנחנו לא נרצה להקצות לכך תקציב גדול יותר משמעותית ממה שהיינו מקצים אם היינו בוחרים לבצע את התהליך בעצמנו.

כיצד תהליך הגיוס עובד עם חברת השמה

הבסיס הוא שחברת ההשמה לומדת מה אנחנו צריכים, לומדת מה אנחנו מחפשים, היא יודעת לאפיים בעזרתנו את הצרכים שלנו. בין אם זה מבחינת התפקידים ובין אם זה מבחינת הדרישות שלנו לתפקיד.

כך החברה יודעת לפרסם בצורה נכונה את מודעות הדרושים, אך חשוב מכך, היא יודעת גם למי לפנות, את מי להזמין לראיונות וכמובן מה לשאול, מה לברר, על מה להסתכל בקורות החיים.

בשלבים הבאים, החברה תערוך ראיון, מבחנים, משחקים קבוצתיים וכל דבר אחר שנדרש, בשביל לבדוק איזה מבין המועמדים, אם בכלל, מתאים עבורנו. אלה יישלחו אלינו לראיון סופי ומבחני קבלה אחרונים.

עידן דוידי

עידן דוידי

עידן דוידי הוא בעלת עסק לשיווק דיגיטלי דוידי מרקטינג. עידן מתמחה בקידום ממומן ובפיתוח אפליקציות , בין תחביביו העיקריים הם לחקור וללמוד על טכנולוגיה וטרנדים חדשים. את כל המדריכים והמאמרים באתר הוא כותב בעקבות הרצון לשתף את הידע אשר הוא צובר ועושה זאת בהתלהבות.