shadow

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים נעזרים בשירותי מוקד טלפוני, על מנת לשמר את הקשרים עם לקוחותיהם ולהעניק להם שירות איכותי וזמין. יתר על כן, המוקד מעניק לעסק מגוון רחב ביותר של אופציות מתקדמות לניהול יעיל ולשיפור הביצועים, ומייצב אותו כספק שירות אמין ומסור העושה בכל עת למען לקוחותיו.

מהו מוקד טלפוני לעסקים

בדיקת מהירות אינטרנט

מוקד טלפוני הינו שירות במיקור חוץ המסופק על ידי מספר חברות בישראל, בו ניתן מענה אנושי ללקוחות ולכל גורם הקשור בעסק. כלומר, במקום מזכירה, אנשי מכירות או הדרכה היושבים בבית העסק עצמו, עונים לשיחות מוקדנים מנוסים המספקים למתקשרים מענה זמין ומקצועי. לשם כך, עבור כל עסק נבנים תסריטי שיחות קבועים על פי מאפייני הלקוחות, אופי הפעילות והצרכים המוגדרים.

כך לדוגמא, ניתן להיעזר במוקד לצורך קידום מכירות של מוצרים מסוימים, על מנת להעניק תמיכה בסיסית לבעיות הקשורות במוצר, כדי לקבוע פגישות, לגבות תשלומים או לתת מענה לשאלות. המוקד אמנם עשוי לפעול 24 שעות ביממה אך ניתן גם להיעזר בו בשעות מצומצמות יותר, כגון שעות העבודה המקובלות בעסק או רק בשעות עומס כאשר יש צורך בתמיכה נוספת. עוד יש לציין כי המוקדנים המועסקים על ידי החברה עוברים הדרכות מקיפות לגבי מתן שירות, וכן הדרכה ספציפית באשר לצרכי ושיחות העסק עצמו. על כן, העסק נהנה מפיתרון מצוין התורם לתדמית רצינית ומתקדמת, וזאת בעלויות נמוכות יחסית להחזקת מזכירות או אנשי מכירות ייעודיים על כל המשתמע מכך. יתר על כן, כך נשמרת זמינות מרבית בכל עת, כאשר כל לקוח המנסה ליצור קשר עם העסק זוכה למענה מהיר וברור לצרכיו.

אפשרויות הרחבה מגוונות

חשוב לדעת כי מלבד המענה האנושי הבסיסי, ניתן גם להסתייע בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לשדרג את המוקד הטלפוני בהתאם לצרכי העסק. לדוגמא, ניתן לנצל את פרק הזמן בו ממתין הלקוח למענה על מנת להקליט ולשלב ג'ינגל המקדם את שירותי ומוצרי העסק, מודיע על מבצעים ושירותים חדשים, או מעביר מידע על שעות פתיחה וקבלת קהל. כמו כן, בעל העסק יכול ליהנות ממגוון אפשרויות לניהול ומעקב המייעלות את התפוקה המתקבלת מפעילות המוקד. לדוגמא, ניתן להיעזר בתצוגת נתונים חכמה בה קיים מידע סטטיסטי אודות ביצועי נציגי המוקד, וכך להתרשם למשל מהצלחת קידום המכירות, מזמני ההמתנה, מכמות המתקשרים הנוטשים, ומשביעות רצונם של הפונים. יתר על כן, הנתונים עצמם ניתנים לפילוח על פי כל שלוחה בנפרד או לחילופין לפי המחלקות השונות, מה שמספק מידע ממוקד לניהול אפקטיבי ולביצוע שינויים בעת הצורך. מלבד זאת, בעל העסק יכול להשתמש בפונקציית ניווט השיחות החכם, ובאמצעותה לנהל מכל מקום את מענה הנציגים ולהקליט שיחות. ההקלטות מבוצעות עבור קשת רחבה של צרכים, כגון התרשמות מאיכות המענה, לצורך קיום הדרכות לנציגים או לצרכים משפטיים שונים.

מוקד טלפוני בהתאם למטרות

מן האמור לעיל ברור שמוקד טלפוני עשוי לתרום לקידום העסק בקשת רחבה של תחומים. מדובר במענה אנושי ברמה הגבוהה ביותר המאפשר להיות זמין בכל שעה ללקוחות, ספקים וגורמים אחרים, כולל אחרי שעות הפתיחה המקובלות. כלומר, השירות מאפשר לעסק לממש באופן מיטבי את הפוטנציאל הגלום בו, כולל הגדלת מכירות, שימור וחידוש מעגל הלקוחות וכל זאת בעלויות נמוכות יחסית להעסקת עובדים במשרה מלאה. מעבר לכך, אפשרויות השדרוג החכמות מצטרפות אל המענה האנושי ליצירת מערך מתקדם ואפקטיבי, המייעל את השירות ותוצאותיו בכל עת. יחד עם זאת, על מנת לנצל את יתרונות המוקד במלואם, על בעל העסק לבחון ביחד עם נציגי את החברה את התמהיל הנכון והמשתלם ביותר מבחינתו, ולהבין כיצד לנצל בצורה נכונה את החידושים הטכנולוגיים.

Author

מאיר גודוביץ'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *