נאמר כי אתה בעל חנות ואתה מעוניין לשפר את השירות בחנות שלך כיצד תעשה זאת? כיצד תדע מה הן המגרעות של החנות שלך והיכן יש צורך לשפרן? בתור בעלים זוהי משימה קשה ביותר והרבה חנויות נופלות בפח זה. ישנן שיטות רבות לשפר את השירות, מילוי משובים על ידי הקונים בחנות, הטמעת נהלים בחנות שיבטיחו עבודה סדירה ועוד. אך נאמר כי אתה רוצה לדעת כיצד מתנהגים העובדים שלך עם לקוחות אמיתים, ישנה בעיה לגלות זאת מכיוון שאתה לא יכול לבוא לחנות ולגלות זאת באופן עצמאי. בדיוק בשביל זה נולד תפקיד הלקוח הסמוי, אתה בעל חנות? כדאי מאוד שתחשוב להשתמש בלקוח סמוי למטרות העבודה שלך מכיוון שהדבר ישרת אותך נאמנה ובזאת אנו בטוחים.

איכות השירות

מהו תפקיד הלקוח הסמוי?

איזה דרך טובה יותר יש לגלות על החנות שבה אתם עובדים את הבעיות והכשלים שלה מאשר להשתמש בלקוח סמוי. לקוח סמוי הוא אדם המתחזה לקונה בחנות וככזה הוא מתנהג כלקוח לכל הדבר הקונה ורוכש מוצרים בחנות ועושה זאת בכדי לגלות היכן הצדדים החזקים של החנות והיכן הצדדים הפחות טובים של החנות. לקוח סמוי ברמה גבוהה יוכל להנחות אתכם המנהלים כיצד לשפר את חווית הקניה של הקונים בחנות ולעשות זאת בקלות וללא בעיות. הלקוח יוכל להגיד לכם מי העובדים הטובים שלך ואיזה עובד מתנהל ברשעות ובחוסר נחמדות אל הקונים שלכם ואלו יתרונות עצומים שאין בלתם וחייבים לעלות עליהם בכדי לשפר את החנות.

פידבק, פידבק ושוב פידבק

כאשר אנו ניגשים אל בדיקה של חנות מסוימת אנו מציינים בפני בעל החנות מספר כשלים ונקודות חזקות של החנות וכל זאת למה? מכיוון שבאמצעות הפידבק שבעל החנות מקבל הוא יודע טוב יותר היכן יש לשפר את הדברים והיכן יש לשמור על הקיים. רק הפידבק הזה של הלקוח הסמוי משפר את איכות העבודה פי כמה וגורם לחנות להשתפר בעשרות מונים. מדובר ביתרון עצום לכל בעל עסק. תארו לכם כי אתם יודעים איזה שירות העובדים שלכם מבצעים לא טוב וכעת אתם יכולים לתקן אותו בלא בעיות. לקוח סמוי טוב יכול לשנות חנות מן הקצה אל הקצה והיתרון הכי גדול שמדובר בשירות שלא עולה הרבה כסף. הפעלה של לקוח סמוי תעלה לכם מעט מאוד כסף ואל מול התיקונים שתקבלו והפידבק שתשמעו מדובר ביתרון עצום שיכול להועיל לכם רבות מאוד.

כדאי לקרוא: עיצוב מוצר והפיכתו לאטרקטיבי לקונים

Author

charlie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *