אפיון אפליקציות – למה זה נחשב לאחד השלבים החשובים בתהליך הפיתוח

אפיון אפליקציות

תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם ניגשים לפתח מוצר מסוים לעסק שלכם, אך אתם לא עושים בדיקה מקדימה בשביל לוודא מה בדיוק הלקוחות שלכם מחפשים וצריכים, אתם לא בודקים מה נדרש בשביל לעשות שימוש במוצר, וכן אתם לא בוחנים האם אתם יכולים לקבל מהמוצר את מה שאתם מצפים לקבל ממנו. 

באופן טבעי, אם תנהגו כך אז תגלו שבזבזתם זמן וכסף לחינם, שכן המשתמשים לא ירצו לעשות שימוש במוצר ואתם לא תרוויחו ממנו דבר. לכן, אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך פיתוח מוצר, לא משנה מאיזה סוג, הוא שלב האפיון שלו. זה נכון לגבי מוצרים פיזיים מכל סוג שהוא, וזה נכון לגבי מוצרים וירטואליים, כמו למשל אפליקציות למכשיר סלולר או למכשיר טאבלט. 

כפי שאנחנו יודעים, קיים מגוון רחב של אפליקציות מסוגים שונים, בין אם מדובר באפליקציות שנועדו לספק מידע, לבצע מסחר, שירותים או כל דבר אחר. בכל סוג של אפליקציה, אנחנו צריכים לדעת כיצד לפתח אותה באופן שישרת את הלקוחות שלנו ויממש את המטרות שהעמדנו בפנינו. 

כיצד עושים את זה בצורה נכונה

בשביל לבצע אפיון אפליקציות בצורה נכונה, אנחנו צריכים להבין מה הלקוחות שלנו מחפשים, מה הם צריכים, וכיצד אנחנו יכולים לספק להם את זה, באופן מעשי, כאשר עלינו גם לדעת כיצד האפליקציה יכולה לעבוד על הצד הטוב ביותר מבחינה טכנית. 

במילים אחרות, אנחנו צריכים לדעת כיצד האפליקציה יכולה לעבור על מערכות סלולר או טאבלט מסוג כזה או אחר, באופן שישרת את הצרכים של הלקוחות שלנו בצורה מלאה ויאפשר להם ליהנות מהאפליקציה שפיתחנו, באופן כזה שלאחר פיתוח אפליקציות הם יוכלו להשתמש בה בצורה אופטימאלית לצרכים שלהם.

עידן דוידי

עידן דוידי

עידן דוידי הוא בעלת עסק לשיווק דיגיטלי דוידי מרקטינג. עידן מתמחה בקידום ממומן ובפיתוח אפליקציות , בין תחביביו העיקריים הם לחקור וללמוד על טכנולוגיה וטרנדים חדשים. את כל המדריכים והמאמרים באתר הוא כותב בעקבות הרצון לשתף את הידע אשר הוא צובר ועושה זאת בהתלהבות.